جی پلاس

فوتبال اروپا| منچسترسیتی یک - چلسی 2؛ شاگردان توخل قهرمانی را خراب کردند

دیدار دو تیم منچسترسیتی و چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری ۲ بر یک چلسی به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حساس‌ترین دیدار هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس دو تیم منچسترسیتی و چلسی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک  چلسی به پایان رسید.

این دو تیم که باید اوایل خردادماه در فینال لیگ قهرمانان برابر هم به میدان بروند، بازی را بسیار جدی شروع کردند ولی این تیم سیتی بود که با ضربه رحیم استرلینگ به گل اول رسید. در ادامه سیتی صاحب یک ضربه پنالتی شد که سرخیو آگوئرو این ضربه را از دست داد و با پنالتی چیپ خود نتوانست سیتی را به گل برساند.

شاگردان توماس توخل که نمی‌خواستند بازنده باشند، در ادامه توانستند به گل تساوی برسند. حکیم زیاش گل تساوی بخش بازی را برای تیمش به ثمر رساند تا این بازیکن مراکشی نشان دهد تبحر خاصی در باز کردن دروازه سیتی دارد. این پایان کار نبود و مارکوس آلونسو مدافع اسپانیایی توانست در دقیقه ۹۰ گل دوم را نیز برای آبی‌های لندن به ثمر رساند تا چلسی همانند جام حذفی، در لیگ برتر نیز سیتی را شکست داده باشد.

در دیگر دیدار شفیلدیونایتد که سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شده است در خانه با دو گل به کریستال پالاس باخت.

در ادامه دیدارهای این هفته فردا منچستریونایتد تیم دوم جدول رده بندی باید در ویلاپارک برابر استون ویلا قرار گیرد و یونایتد امیدوار است بتواند با برتری در دیدار فردا اختلاف خود را با سیتی کاهش دهد.

دیدگاه تان را بنویسید