آخرین وضعیت تمدیدی‌های پرسپولیس از زبان گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس: تیم‌های قطری در کمین چند بازیکن ما هستند‌.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنانش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید از بازیکنان پرسپولیس تشکر کنم که در آن شرایط سخت از جان مایه گذاشتند. به هر حال شرایط کشور هند و استرسی که در خصوص بیماری کرونا وجود داشت کار را خیلی سخت کرده بود و از طرفی گرما  شرجی هوا هم واقعا آزاردهنده بود و رطوبت هوا به 82 درصد هم رسیده بود. بچه‌ها واقعا مشکلات را خوب مدیریت کردند و تا آخرین بازی دست از مبارزه برنداشتند که این بسیار با ارزش است.

او درباره تمدید قرارداد بازیکنان این تیم گفت: ظاهرا باشگاه کارهایی برای تمدید قراردادها انجام داده ولی فشردگی مسابقات هم باعث می‌شد تا در این زمینه تاخیر به وجود بیاید. ما این فرصت را داریم تا با آنها مذاکره کنیم و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد. خواسته کادر فنی و هواداران هم این است که بازیکنان بمانند و قطعا مسئولان باشگاه هم در این راه تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند.

گل محمدی در پایان گفت: در دور رفت سازمان لیگ با درخواست استقلال مبنی بر برابر بودن بازی‌های دو تیم قبل از انجام دربی موافقت کرد. اگر یادتان باشد ما با سپاهان و نساجی بازی کردیم و استقلال متوجه شد که با این وضعیت بیشتر از 20 روز از بازی رسمی دور می‌شود به همین دلیل درخواست انجام بازی داد و این موضوع دیگر ارتباطی به ما نداشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید