یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود آسان گل گهر و پیروزی سخت سپاهان؛ حذف دو لیگ برتری به توسط دسته یکی‌ها

دیدار گل گهرسیرجان و پارس جنوبی جم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال با پیروزی سیرجانی‌ها خاتمه یافت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رقابت دو تیم‌ گل گهرسیرجان و پارس جنوبی جم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت 20:30 در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان برگزار شد و در پایان 90 دقیقه تیم سیرجانی با سه گل، تیم فوتبال پارس جنوبی جم را شکست داد.  این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود گل گهر به پایان رسید.

گل: گادوین منشا  (30)، یونس شاکری (70) و امیر پورعلی (85) برای گل‌گهر سیرجان

تیم های فوتبال نساجی و ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 21 به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی مقابل هم قرار گرفتند. این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان بندرانزلی خاتمه پیدا کرد.

گل: زکریا مرادی (36) برای ملوان

دیدار تیم‌های خیبر خرم آباد و نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 21:15 در خرم آباد آغاز شد. این بازی با برتری یک بر صفر خیبر به پایان رسید.

گل: بهرام احمدی دقیقه 47

دو تیم خوشه طلایی ساوه و سپاهان اصفهان از ساعت 21 امشب در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه شهید چمران ساوه به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به اتمام رسید . این تساوی بدون گل در پایان وقت اضافی اول هم ادامه یافت اما سپاهان در دقایق 116 و 120 دو گل به ثمر رساندند تا به این ترتیب حریف را با نتیجه دو بر صفر شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. شاگردان محرم نویدکیا اکنون در جدول لیگ برتر صدرنشین هستند و شاگردان وحید بیاتلو هم در رده یازدهم لیگ یک قرار دارند.

گل ‌ها: محمد محبی(116) و سجاد شهباززاده(120) برای سپاهان

نتایج:

خوشه طلایی ساوه  صفر - سپاهان 2

نساجی مازندران صفر - ملوان بندرانزلی یک

خیبرخرم آباد یک - صنعت نفت آبادان صفر

دیدگاه تان را بنویسید