پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

مازیار: پرسپولیس مشکل خاصی در آسیا ندارد / بازی‌های آسیایی برای استقلال تمام شده نیست/ کار فولاد و تراکتور برای صعود سخت است

کارشناس فوتبال درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

اصغر مازیار کارشناس فوتبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم  تیم های ایرانی در نخستین بازی خود در دور برگشت رقابت‌های آسیایی نتایج متوسطی کسب کردند. پرسپولیس حریف آسانی را پشت سرگذاشت و همچنین تراکتور بازگشت خوبی در آسیا داشت و اولین پیروزی خود را به دست آورد. تیم استقلال دیدار سختی با حریف قدرتمند و صاحب نام خود داشت و تیم فولاد هم نتوانست نتیجه لازم را بگیرد.

مازیار درباره پیروزی پرگل پرسپولیس برابر گوای هند گفت: تیم گوای هند حریفی نبود که بتواند برابر تیم پرسپولیس عرض اندام کند. اگر پنالتی کنعانی زادگان در بازی رفت گل می شد در آن صورت سرخپوشان برد پرگلی برابر حریف هندی خود کسب می کردند. تیم گوای هند به دنبال جبران نتیجه رفت بود اما سرخپوشان با دوندگی و تلاش زیاد قصد داشتند نیمه اول بازی برگشت کار را یکسره کنند. همچنین فشاری بر روی تیم پرسپولیس در این بازی نبود و گل محمدی به چند بازیکن استراحت داده بود تا آماده بازی های بعدی شوند.

کارشناس فوتبال درباره بازی بعدی پرسپولیس برابر الوحده امارات اظهار کرد: تیم ها در این تورنمنت به مرور زمان خسته می شوند و وظیفه کادر فنی است که با چیدن ترکیب مناسب عامل خستگی را حذف کند. تیم پرسپولیس برای بازی فردا مشکل خاصی ندارد. البته تیم الوحده با کسب 7 امتیاز به عنوان یکی از حریفان پرسپولیس محسوب می شود اما سرخپوشان با کسب تساوی برابر این تیم اماراتی می توانند صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کنند. به نظرم مهم نباختن در این بازی است و زدن گل های زیاد  از لحاظ منطقی جایی در این بازی ندارد و کسب یک تساوی هم برای صعود کافی است.

وی درباره تساوی استقلال برابر الدحیل قطر گفت: الدحیل تیم خوبی است و این تیم در صدر جدول گروه C  لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. تیم استقلال از لحاظ سازمان دفاعی مشکل دارد و تاکنون 6 گل از الدحیل دریافت کرده که باید بازنگری در سیستم دفاعی این تیم صورت بگیرد. بازی های آسیایی برای استقلال تمام شده نیست و اگر آبی پوشان به ساختار دفاعی خود سروشکل بدهند در ادامه مسابقات می توانند امیدوار به صعود باشند. به نظرم اگر تیم الدحیل امتیاز از دست بدهد در آن صورت تیم استقلال به عنوان تیم اول شانس صعود به مرحله بعد را دارد.

مازیار درباره شکست فولاد برابر النصر عربستان بیان کرد: به هر حال این نتیجه خوبی برای فولاد نبود و این تیم از لحاظ امتیازی در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارد. فولاد  برابر السد بازی سختی پیش رو دارد و باید نتیجه لازم را بگیرد، در غیر این صورت همه چیز برای این تیم اهوازی تمام شده است.

کارشناس فوتبال درباره پیروزی تراکتور برابر تیم نیروی هوایی عراق اظهار کرد: تیم تراکتور بعد از 3 تساوی توانست نخستین برد خود را در آسیا کسب کند و با 6 امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرد. بازی فردا تراکتور برابر پاختاکور مهم است و اگر این تیم تبریزی می خواهد امیدهای خود را برای صعود نگه دارد باید با امتیاز و دست پر از این بازی بیرون بیاید. تساوی برابر پاختاکور خوب است و تراکتور را در جدول رده بندی 7 امتیازی می کند. البته نتیجه  بازی شارجه برابر نیروی هوایی عراق خیلی مهم است و اگر شارجه بتواند از حریف عراقی خود امتیاز بگیرد در آن صورت صعودش قطعی می شود.

دیدگاه تان را بنویسید