درخواست خانواده دست نشان از اهالی فوتبال

خانواده مرحوم دست نشان با انتشار اطلاعیه ای در رابطه با چگونگی برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آن مرحوم توضیحاتی را ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نادر دست نشان، مربی پرسابقه فوتبال ایران عصر امروز و پس از چندین روز مبارزه با ویروس کووید 19 دار فانی را وداع گفت. این اتفاق تلخ در فاصله چند ماه پس از درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان، جامعه فوتبال را بار دیگر سوگوار کرد.

 

با توجه به احتمال ازدحام در مراسم تشییع و خاکسپاری، خانواده مرحوم دست نشان با انتشار اطلاعیه ای در رابطه با چگونگی برگزاری این مراسم توضیحاتی را ارائه کرده و از فوتبالدوستان و هواداران نادر دست نشان خواست تا در مراسم فردا حضور پیدا نکنند.

 

در این اطلاعیه آمده است:

محضر مردم عزیز و شریف

 

در پی درگذشت زنده یاد نادر دست نشان ضمن تشکر و قدردانی از مردم شریف بابت همدردی با خانواده داغدارمان، به اطلاع عموم می رساند جهت رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و اینکه در یک سال گذشته 2 عزیز این خانواده به دلیل ابتلا به این ویروس منحوس از دست رفتند و نمی خواهیم خانواده ای دیگر داغدار شود، مراسم خاکسپاری پیکر مرحوم نادر دست نشان بدون حضور دوستان و طرفدارانش برگزار خواهد شد.

 

امیدواریم در فرصتی مناسب و با ریشه کن شدن این ویروس، مراسمی در شان آن عزیز از دست رفته برگزار کنیم.

 

خانواده مرحوم نادر دست نشان

 

دیدگاه تان را بنویسید