گزارش جی پلاس از عملکرد مهاجم ایرانی لیگ قهرمانان اروپا

مهدی طارمی یک گل خیلی زود؛ یک گل خیلی دیر! +ویدیو

مهدی طارمی در اولین حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد دو گل به ثمر برساند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، مهدی طارمی در اولین بازی که در لیگ قهرمانان اروپا به صورت ثابت در ترکیب پورتو قرار گرفت توانست در ثانیه 63 دروازه شزنی و یوونتوس را باز کند و اولین گلش در این رقابت ها را به ثمر برساند. او در بازی برگشت تیمش برابر یوونتوس هم بازی خوبی به نمایش گذاشت و توانست یک پنالتی هم برای تیمش بگیرد.

در همین مسابقه طارمی به صورت کاملا عجیب و باورنکردنی از زمین مسابقه اخراج شد تا بازی رفت برابر چلسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

در حالی که انتظار می رفت او در بازی برگشت از ابتدا در ترکیب تیمش باشد تا پورتو بازی 2 بر صفر باخته را جبران کند اما این اتفاق رخ نداد و طارمی در دقیقه 63 به زمین آمد؛ موضوعی که باعت اعتراض و تعجب هواداران این تیم پرتغالی هم شد.

اما طارمی این بار هم خودش را به کونسسائو ثابت کرد و توانست در دقیقه 93 دروازه چلسی را که در این بازی میزبان بود به زیبایی باز کند و تیمش بازی برگشت را یک برصفر ببرد هرچند که از صعود بازماند.

او در پایان حضورش در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دو گل زد، یکی برابر یوونتوس در همان ثانیه های ابتدایی و یکی برابر چلسی در ثانیه های پایانی!

 

دیدگاه تان را بنویسید