هیجان فولادی ها برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از برد تیمش مقابل العین، گفت: هیجان خیلی زیادی داریم و قدرتمند ادامه می‌دهیم تا برای بازی های گروهی آماده شویم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یوسو سسما در نشست خبری بعد از بازی با العین در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهارکرد: وقتی بازی را می بریم به اولین چیزی که فکر می کنیم، تیم حریف است زیرا  به خوبی احساس مربی و بازیکنان العین را درک می کنم و من هم تجربه شکست در پلی آف را در اروپا دارم. می دانم آن ها هم مثل ما زحمت کشیدند و سخت کار کردند اما روز ما بود. 

وی بیان کرد: از آخرین بازی که در لیگ ایران انجام دادیم تا بازی امروز، فقط به العین فکر کردیم و از نظر روحی روانی و سایر موارد، برای این بازی تمرکز داشتیم. العین تیم بزرگی در آسیا بوده و قهرمانی هم داشته است و توانایی بالایی دارد. این تیم همیشه در بازی هایش گل های زیادی می زند اما مقابل این تیم ایستادیم و نگذاشتیم دروازه ما را باز کنند و با اعتماد به نفس بازی کردیم و با اعتماد به نفس بیشتری از زمین خارج شدیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: هیجان خیلی زیادی داریم و قدرتمند ادامه می دهیم تا برای بازی های گروهی آماده شویم. نیمه اول چند موقعیت خیلی خوب داشتیم و در زمان خوبی گل زدیم و به رختکن رفتیم. نیمه دوم نیز توانستیم خیلی زود گل دوم را بزنیم و به العین فشار آمد و مجبور شد حمله کند اما گل های سوم و چهارم را هم دریافت کردند. این برد به ما روحیه بیشتری داد و با اعتماد به نفس بیشتری ادامه می دهیم. امید و هیجان خیلی زیادی داریم و خوشحالیم. این برد را به مردم ایران و خوزستان تقدیم می کنیم. ضمن این که من یک پسر کوچک دارم که هفته گذشته تصادف کرد و این برد را به او هم تقدیم می کنم.

وی گفت: تیم الوحدات اردن را تا حدودی می شناسیم ولی السد را بیشتر می شناسم زیرا ژاوی را می شناسم و در لالیگا و اسپانیا با او رقابت داشته ام و می دانیم که تیم خیلی خوبی دارد. در ادامه، بازی های سختی داریم اما تلاش خواهیم کرد. هیچ وقت سرمان را پایین نمی اندازیم و با افتخار و با اعتماد به نفس برای ادامه رقابت ها تلاش می کنیم و به فکر آینده هستیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید