جی پلاس

کاروان 60 نفره استقلال در راه عربستان؛ حواس وزارت ورزش به توریست‌ها است؟

در سفر استقلال به عربستان همراهان پرشماری در کنار اعضای تیم حاضر هستند که علامت سوال بزرگی را در خصوص علت حضور آن ها ایجاد می کند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال استقلال قرار است برای برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با 60 نفر راهی عربستان شود. آبی‌پوشان در مرحله گروهی این رقابت‌ها باید به مصاف الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الدحیل قطر برود؛ اما نکته جالب توجه تعداد کسانی است که با کاروان استقلال راهی عربستان می‌شوند.

قبلا هم برخی تیم‌های دیگر با همین تعداد یا حتی بیشتر برای برگزاری مسابقات راهی کشورهای دیگر شده‌اند؛ اما انتظاری که از وزارت ورزش می‌رود این است که نظارت بیشتری روی این موضوع داشته باشد. اینکه به بهانه سفر یک تیم همه اعضای هیئت مدیره و بسیاری دیگر از مسئولان و کارمندان باشگاه چمدان خود را ببندند و با هزینه باشگاه راهی کشور خارجی شوند به هیچ عنوان منطقی نیست؛ آن هم در شرایطی که قیمت ارز بسیار گران است و مهمتر اینکه باشگاه‌ها دچار مشکلات بزرگ مالی هستند.. 

ای کاش حداقل مدیرانی که خودشان را دلسوز باشگاه می‌دانند و مدام برای هواداران مرثیه‌سرایی می‌کنند از سفرهای این چنینی انصراف دهند؛ چرا که این انصراف آنها بیشترین کمک را به باشگاه می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید