ادعای رسانه‌های اماراتی؛

درخواست فولاد توسط AFC رد شد

رسانه های اماراتی از رد شدن درخواست فولاد مبنی بر تغییر میزبان دیدار پلی آف میان این تیم و العین خبر دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شب گذشته بود که سعید آذری مدیرعامل فولاد با انتشار پستی در اینستاگرامش، اعتراض رسمی خود بابت اعطای میزبانی به عربستان سعودی را اعلام کرد و خطاب به شیخ سلمان نوشته که «محترمانه‌ از شما میخواهیم هر چه سریعتر نسبت به انتقال بازیهای گروههای D و C و بازی پلی آف فولاد خوزستان ایران و العین امارات در تاریخ ششم آوریل دستورات لازم را صادر فرمایید.»

دلیل آذری برای این درخواست، ناامنی عربستان و حملات موشکی به پایتخت این کشور عنوان شده است. آذری در این درخواست خود که با نامه ای رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز ارسال شد، نوشته است که در شرایط مشابه و زمان برگزاری بازی ذوب آهن و النصر عربستان، به دلیل برخورد موشک به بغداد، میزبانی آن دیدار از کربلا به امارات منتقل شد.

با این وجود، رسانه های اماراتی از رد این درخواست خبر دادند. چند صفحه خبری اماراتی به نقل از منابع آگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر دادند که AFC با درخواست فولاد مخالفت کرده و این دیدار طبق قرار قبلی، در ریاض برگزار خواهد شد.

بازی فولاد و العین برای تعیین تیم چهارم گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا روز 21 فروردین و از ساعت 20:20 در استادیوم کینگ سعود ریاض برگزار خواهد شد.

photo_2021-04-03_00-34-15

دیدگاه تان را بنویسید