صعود آرسنال و رم و حذف تراژیک تاتنهام با آقای خاص در لیگ اروپا

تیم‌های رم ایتالیا و آرسنال با برتری مقابل حریفانشان راهی دور بعد لیگ اروپا شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، امشب (پنجشنبه) با چهار دیدار آغاز شد که رُم در کیف با نتیجه 2 بر یک مقابل شاختار دونتسک پیروز شد.

جونیور مورائس در دقیقه 59 برای شاختار و بورخا مایورال در دقایق 48 و 72 برای شاگردان پائولو فونسکا گلزنی کردند تا رُم با کسب پیروزی 5 بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، راهی دور یک چهارم نهایی شود.

آرسنال هم در ورزشگاه امارات لندن با نتیجه یک بر صفر مقابل المپیاکوس شکست خورد، اما با توجه به برتری 3 بر یک در بازی رفت، به جمع هشت تیم پایانی رقابت‌ها صعود کرد.

پنجشنبه شب همچنین مولده با نتیجه 2 بر یک از سد گرانادا گذشت، اما مجموع دو بازی رفت و برگشت به برتری 3 بر 2 گرانادا و صعود نماینده اسپانیا به یک چهارم نهایی انجامید.

یاران صادق محرمی در غیاب این بازیکن در 90 دقیقه با نتیجه 2 بر صفر مقابل تاتنهام پیروز شدند، اما برتری 2 بر صفر تاتنهام در بازی رفت باعث شد این مسابقه در وقت اضافه ادامه یابد. تیم کروات گل سوم را هم در 30 دقیقه اضافه به ثمر رساند تا شاگردان ژوزه مورینیو از گردونه مسابقات کنار بروند. میسلاو اورشیچ در دقایق 62، 83 و 106، هر سه گل این مسابقه را وارد دروازه تاتنهام کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید