علت باخت نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس چه بود؟

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: خودمان را برای بازی با پرسپولیس آماده کرده بودیم ام حریف ما از موقعیت دومی که به آن‌ها دادیم به راحتی نگذشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، داریوش یزدی پس از دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس اظهار داشت: می دانستیم بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم. خودمان را برای این بازی آماده کرده بودیم. حریف ما از موقعیت دومی که به آن‌ها دادیم به راحتی نگذشت.

وی افزود: می دانستیم پرسپولیس در جریان بازی مالکیت بازی را دراختیار دارد. این تیم از نیم‌فصل اول هم در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشت و این مساله باعث باخت ما شد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درنشست خبری پس از بازی با پرسپولیس عنوان کرد: بازی را در پایان سال واگذار کردیم و این ناراحت کننده است. در روزی که می توانستیم بازنده نباشم بازی را واگذار کردیم علیرغم اینکه می دانستیم با یک تیم خوب بازی داریم که نفرات با کیفیتی دارد. به کادرفنی و مجموعه باشگاه آن‌ها تبریک می‌گویم. بازی پایان سال را بردند و ما بازنده شدیم.

یزدی ادامه داد: از هوادارانمان عذرخواهی می کنم. می دانم ناراحت هستند. قول می‌دهیم تمام تلاشمان را در سال 1400 به کار می گیریم که نمایش‌های بهتری داشته باشیم. ما امروز روی اشتباهات فردی به خصوص روی گل دوم، شکست خوردیم.

وی افزود: داور مسابقه امروز مقداری با تیم قرمز مهربان بود. نمی دانم این مهربانی چرا وجود دارد؟ مگر چه تفاوتی بین تیم‌ها وجود دارد؟ البته قطعا تفاوت هست و این مهربانی ها به ضرر تیم‌های دیگر می‌شود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت:‌سال جدید را به همه مردم ایران پیشاپیش تبریک می گویم. امیدوارم در سال جدید سعادت و خوشبختی باشد.  کرونا از ایران و جهان برود و ایرانی شاد و سربلند داشته باشم.

 

دیدگاه تان را بنویسید