پیروزی سخت رئال مادرید با فرشته نجات همیشگی

رئال مادرید در دیداری دشوار با نتیجه 1-2 الچه را شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رئال مادرید برای غلبه بر الچه ته جدولی دشواری های فراوانی را متحمل شده و در نهایت دبل کریم بنزما و تبدیل کردن شکست به پیروزی، سه امتیاز این دیدار را از آن خود کرد.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه هشت برای رافائل واران ایجاد شد، اما ضربه این مدافع فرانسوی دقیق نبود و راهی به دروازه الچه پیدا نکرد.

دقایقی بعد این بار این ایسکو بود که از فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه الچه امتحان کرد، اما ضربه او با عکس العمل خوب بادیا، دروازه بان حریف مواجه شد.

در دقیقه 36 رئال مادرید روی حرکت وینسیوس جونیور از سمت راست و ارسال عرضی او تا آستانه باز کردن دروازه الچه پیش رفت، اما ضربه کریم بنزما بدون مدافع یارگیر ضعیف بود و به بیرون رفت.

در لحظات پایانی نیمه اول کاسمیرو می توانست با اثرگذاری روی ضربه فده والورده گل اول رئال مادرید را به ثمر برساند، اما این هافبک برزیلی به توپ نرسید و در نهایت نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل بین رئال مادرید و الچه تمام شد.

باز هم دقایق ابتدایی سرد و آرام دنبال شد و بر خلاف انتظار این الچه بود که اولین موقعیت حساس نیمه دوم را از آن خود کرد. روی ارسال از سمت چپ کاریو فرصت داشت درون محوطه گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه او با عکس العمل تیبو کورتوا همراه شد.

اما در دقیقه 60 الچه به گل اول دست یافت. روی ارسال کرنر از سوی تته مورنته از سمت چپ، دنی کالوو با یک ضربه سر دقیق به طاق دروازه گل اول الچه را به ثمر رساند.

رئال مادرید خیلی زود در صدد جبران برآمد و بعد از خلق یکی دو موقعیت در دقیقه 72 به گل تساوی دست یافت. روی شروع کرنر هوشمندانه و سریع، ارسال لوکا مودریچ با ضربه سر کریم بنزما همراه شد و رئال مادرید گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه 79 کاسمیرو پشت محوطه جریمه الچه صاحب فرصت شده و از فاصله ای دور بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

لحظاتی بعد این بار ضربه سر کاسمیرو روی ارسال ناچو تبدیل به موقعیت بعدی رئال مادرید شد، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه راهی بیرون میدان شد. در دقیقه 88 ناچو با ضربه ای زمینی دروازه الچه را تهدید کرد، اما بادیا در دو ضرب این توپ را مهار کرد.

اما در اوقات اضافی رئال مادرید به گل دوم رسید. روی پاس با ضربه سر رودریگو، کریم بنزما با ضربه ای تماشایی و دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا در نهایت رئال مادرید در این دیدار 1-2 به پیروزی دست یابد.

 

دیدگاه تان را بنویسید