در گفت وگو با جی پلاس؛

تایید اتفاق باورنکردنی برای کشتی گیر ایران در اوکراین/ سخنگوی فدراسیون: از مسئولان به خاطر این موضوع توضیح می خواهیم!

بعد از اتفاقات رخ داده در حاشیه مسابقات جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین قرار است فدراسیون با کادر فنی تیم ملی ایران جلسه‌ای برگزار کند تا آن‌ها توضیحاتی در خصوص مسابقه ندادن محمد علی تبار در گروه شانس مجدد به مسئولان فدراسیون ارائه بدهند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین در روزهای 8 تا 10 اسفند در شهر کی یف اوکراین برگزار شد و نمایندگان ایران توانستند 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 3 مدال برنز در این رقابت ها کسب کنند.

این دوره از مسابقات با حواشی همراه بود. در وزن 92 کیلوگرم محمدعلی تبار پس از مغلوب شدن مقابل ایراکلی متسیتوری در انتظار فینالیست شدن رقیبش ماند تا به گروه شانس مجدد راه یابد.  در خبر اولیه که روی خروجی سایت فدراسیون کشتی قرار گرفت این متن منتشر شد که محمد علی تبار به دلیل مصدومیت در گروه شانس مجدد مقابل عمرحاجی محمداف کشتی گیری  از بلاروس حاضر به مسابقه نشد و از دور رقابت‌ها حذف شد در صورتی که دلیل اصلی آن سه مرتبه فراخوانده شدن نماینده کشورمان و حاضر نشدن او در تشتک کشتی بود که البته این موضوع در سایت فدراسیون اصلاح شد!

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در این باره اظهار کرد: اول اعلام شد دلیل این موضوع مصدومیت است اما بعد از پیگیری متوجه شدیم این گونه نبوده و همان بحث سه بار فراخوانی درست بود.

او افزود: بامداد امروز تیم به ایران رسید و ما منتظر هستیم با مسئولانی که همراه تیم بودند از جمله مسئولان فنی نشستی داشته باشیم و صحبت کنیم تا ببینیم ماجرا از چه قرار بوده و پیگیر باشیم اما تا این لحظه تایید می‌کنم که مسئله روی تشک نرفتن درست بوده و با توجه به اینکه محسن کاوه همراه تیم بوده قاعدتا به فدراسیون می‌آید و پاسخ ایشان را حتما انعکاس می‌دهیم.

امامی در پایان صحبت‌های خود گفت: این اتفاق صحت دارد و ما حتی در سایت هم اعلام کردیم مطلب قبلی اشتباه نوشته شده که محمد علی تبار به دلیل مصدومیت کنار رفته است چون جدول برگزاری مسابقات را که نگاه کردیم نوشته بود به دلیل حاضر نشدن در مسابقه؛ حالا ما آن جا حضور نداشتیم و طبق اسناد موجود صحبت می‌کنیم به همین خاطر منتظر هستیم بعد از ورود تیم، کادر فنی به فدراسیون مراجعه کنند و از آن‌ها سوال کنیم تا پاسخ بدهند و موضوع کاملا روشن شود.

به گزارش جی پلاس، در برنامه ابتدایی مسابقات شانس مجدد قرار براین بود که کشتی ها از ساعت 12 تا 14 روز بعد برگزار شود اما شب قبل اعلام می شود که برنامه تغییر کرده است و از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد. اما مسئولان ایرانی متوجه این تغییر نمی شوند و اعضای تیم در هتل می مانند!

در این میان پدر محمدعلی تبار که رقابت ها را به صورت زنده از اینستاگرام تماشا می کرد متوجه می شود که نام فرزندش را سه بار اعلام می کنند اما او روی تشک نمی آید و او هم به پسرش اطلاع می دهد اما فایده ندارد و حریف محمد علی تبار برنده اعلام می شود.

دیدگاه تان را بنویسید