مظاهری: می‌دانم این حرف‌ها از کجا آب می‌خورد/ چه کار خلافی انجام دادم؟

رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم استقلال گفت: واقعاً نمی‌دانم چرا انقدر هجمه علیه من به وجود آوردند، مگر من چه کاری کردم که باید از هرطرف فشار تحمل کنم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در هیاهوی انتخابات فدراسیون فوتبال خبری از تمرین استقلال منتشر شد مبنی بر اینکه رشید مظاهری بعد از درگیری با یکی از اعضای کادر فنی قهر و تمرین را ترک کرد. پیگیری‌های ما نشان داد رشید به دلیل مصدومیت کمر و برای گرفتن MRI راهی بیمارستان شد. بعد از انتشار رسید پذیرش رشید در بیمارستان عرفان سعید عزیزیان مربی گلرهای استقلال طی مصاحبه‌ای اعلام کرد از رفتار رشید مظاهری در تمرین و قهر او تعجب کرده است.

خبر ورزشی نوشت: از همین رو با رشید تماس گرفتیم او در همین رابطه گفت: مدت‌هاست کمر درد دارم و در تیم همه از این موضوع خبر دارند. حتی پزشکان تیم می‌توانند شهادت دهند در بازی با آلومینیوم با آمپول بازی کردم. سعی کردم با دارو و همچنین فیزیوتراپی و آب درمانی با این درد مدارا کنم و به استقلال کمک کنم. اگر دردم را پنهان کنم در بازی گل بد بخورم همین آقایان مرا مقصر باخت جلوه می‌دهند. متاسفانه طی روزهای اخیر به دلیل تمرین روی چمن مصنوعی درد کمرم چند برابر شد و شرایط تمرین نداشتم. به کادر فنی و پزشکی اعلام کردم بگذارید به بیمارستان بروم تا MRI بگیرم. با اجازه کادر فنی این کار را انجام دادم ولی وقتی در بیمارستان بودم متوجه شدم گفتند رشید قهر کرده است.

او ادامه داد: بعد هم سعید عزیزیان مصاحبه کرد و گفت از رفتار رشید تعجب کردم. می‌خواهم به آقای عزیزیان بگویم لطفاً به هواداران توضیح دهد دقیقا من چه حاشیه‌ای درست کردم. چه کار خلافی انجام دادم. می‌دانم این حرف‌ها از کجا آب می‌خورد. هواداران هم متوجه می‌شوند چه کسانی برای تیمشان حاشیه ایجاد می‌کنند. تا الان هیچ حاشیه‌ای درست نکردم ولی هواداران بدانند نمی‌توانم چشمم را به روی خیلی مسائل ببندم. کاری به ماندن یا رفتن کسی ندارم من بازیکن استقلال هستم و هروقت بازی کنم با تمام وجود کار خواهم کرد. 

مظاهری ادامه داد: عده‌ای در استقلال می‌خواهند مرا مقابل هواداران قرار دهند ولی آن‌ها باهوش‌تر از این حرف‌ها هستند. ابتدا گفتند به خاطر پول قهر کردم ولی دیدند که چند روزی حالت تهوع و سر درد داشتم حتی مدارک پزشکی هم موجود است. الان هم گفتند از تمرین قهر کردم درحالی که برای درمان درد کمرم به بیمارستان رفته بودم. واقعا نمی‌دانم چرا انقدر هجمه علیه من به وجود آوردند مگر من چه کاری کردم که باید از هر طرف فشار تحمل کنم. من که همیشه با جان و دل برای استقلال کار کردم. البته نمی‌خواهم منتی بگذارم وظیفه‌ام را در قبال هواداران انجام دادم. همینجا هم اعلام می‌کنم هروقت خواستند برای تیم بازی می‌کنم اگر هم نخواهند برای موفقیت استقلال دعا می‌کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید