برنتفورد با قدوس صدرنشین شد

برنتفورد پس از حضور مهاجم ایرانی‌اش موفق شد دو گل به ردینگ بزند و به برتری برسد

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال برنتفورد در حالی که سامان قدوس را در ابتدای مسابقه جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب در بازی معوقه هفته بیست و چهارم چمپیونشیپ انگلیس، در استادیوم مادِیسکی به مصاف ردینگ رده چهارمی رفت.

نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اما در نیمه دوم و پس از ورود سامان قدوس، سرنوشت برای برنتفورد تغییر کرد و این تیم موفق شد در این بازی خارج از خانه دو بار دروازه ردینگ را باز کند.

سامان قدوس از دقیقه ۸۰ به ترکیب برنتفورد اضافه شد و تنها ۶ دقیقه پس از آن تیمش توانست توسط جاش داسیلوا دروازه ردینگ را باز کند و در دقیقه ۸۸ هم گل سوم را توسط ایوان تونی به ثمر رساند.

تیم برنتفورد که از هفته هشتم چمپیونشیپ انگلیس هیچ شکستی نداشته و با مساوی و بردهای متوالی تبدیل به یک مدعی جدی صعود به لیگ برتر شده، سومین پیروزی پیاپی را با نتیجه ۳ بر یک و در بازی حساس مقابل ردینگ به دست آورد تا ۵۷ امتیازی شود و با دو امتیاز بیشتر نسبت به نوریچ‌سیتی، در صدر جدول قرار بگیرد.

 

سامان قدوس که طی سه هفته گذشته چمپیونشیپ انگلیس حضور ثابت در ترکیب برنتفورد داشت و یک گل به ثمر رسانده بود، در دیدار با ردینگ بیست و دومین بازی فصل خود را انجام داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید