علی علیپور در شوک

مهاجم تیم ماریتیمو در خصوص اتفاق تلخی که برای فوتبال ایران رخ داده گفت: هنوز من در شوک هستم و درگذشت این دو عزیز را باور نمی‌کنم‌.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علی علیپور بعد از چند هفته مصدومیت بار دیگر به ترکیب ماریتیمو برگشته است و البته بیشتر به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان می‌شود اما هنوز موفق به گلزنی نشده است.

خبر ورزشی نوشت: او در این باره می‌گوید: «در بازی با بلننسس و در هفته دهم بازی‌ها یکی از بازیکنان اصلی تیم بودم که ماریتیمو یک بر صفر برنده شد. بعد از این بازی و در حالی که قرار نبود برای تیم در جام‌حذفی بازی کنم بازی کردم و مصدوم شدم و متأسفانه چهار هفته دور از میادین بودم و این باعث شد جایگاهم را در ترکیب ثابت تیم از دست بدهم و الان به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌آیم اما به تلاشم ادامه می‌دهم تا دوباره به بازیکن فیکس تیم تبدیل شوم و از همه مهمتر برای تیم گلزنی کنم.»

علیپور در خصوص شایعه‌ای که در خصوص بازگشت وی به تیم پرسپولیس به خاطر عدم گلزنی در تیم ماریتیمو به‌راه افتاده بود! گفت: «شایعات همیشه وجود داشته اما من با واقعیت‌ها زندگی می‌کنم. زمانی که از تیم راه‌آهن به تیم پرسپولیس ملحق شدم برای اینکه در پرسپولیس تبدیل به بازیکن ثابت شوم تلاش کردم و به خواسته‌هایی که داشتم رسیدم. در این تیم آقای گل شدم و در فینال آسیا بازی کردم و قهرمان لیگ برتر و جام‌حذفی شدم. با همین روحیه در ماریتیمو بازی خواهم کرد و یقین داشته باشید به عنوان نماینده تیم پرسپولیس و فوتبال ایران اعتبار خود را در فوتبال پرتغال به دست خواهم آورد. با احترام و افتخار به گذشته، دوست ندارم به گذشته برگردم و به تیم بزرگتر از ماریتیمو در پرتغال فکر می‌کنم. به این هدف هم خواهم رسید چون من بازیکن جنگجو و پرتلاشی هستم و برای اینکه به این هدف برسم دست از مبارزه برنخواهم داشت.» 

مهاجم تیم ماریتیمو در خصوص اتفاق تلخی که برای فوتبال ایران رخ داده گفت: «هنوز من در شوک هستم و درگذشت این دو عزیز را باور نمی‌کنم‌؛ اینکه به این راحتی دو بازیکن خوب قدیمی از خانواده پرسپولیس را از دست داده باشیم. ضجه‌های همسر میناوند و مادر علی انصاریان برایم دردآور است و دعا می‌کنم روح‌شان در آرامش باشد و خداوند به این دو عزیز صبر بدهد و دعا می‌کنم ویروس کرونا هرچه زودتر با جهان خداحافظی کند یا علم پزشکی به مهارتی دست پیدا کند که این بیماری قابل مهار شود.»

 

دیدگاه تان را بنویسید