دژاگه در اینستاگرام جنجال آفرید و عقب نشست!

هافبک تیم تراکتور در واکنش به اتفاقات اخیر یک استوری جنجالی را منتشر کرد اما ساعاتی بعد آن را پاک کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تراکتور با قبول شکست خانگی مقابل پرسپولیس، متحمل چهارمین شکست خانگی خود در این فصل شده و شانس صعود به جمع مدعیان را از دست داد. یکی از ابهامات بزرگ این دیدار، غیبت دوباره اشکان دژاگه در ترکیب سرخ پوشان بود.

ورزش سه نوشت: دژاگه بعد از آکروباتیک نافرجامی که موجب مصدومیتش در بازی با شهرخودرو شد، برای درمان و البته دیدار خانواده اش در ایام کریسمس، به آلمان سفر کرد. در بازگشت به ایران اعلام شد که مشکل مصدومیت دژاگه حل شده و او می تواند تراکتور را در بازی های پش رو همراهی کند.

طی هفته های اخیر اما شاهد غیبت دژاگه بوده ایم. او نه در مقابل آلومینیوم بازی کرد و نه در بازی با پرسپولیس جایی در ترکیب سرخ پوشان داشت. همین موضوع ابهامات و انتقاداتی را به همراه داشت. دژاگه که چندان اهل مصاحبه و جنجال نیست، در واکنشی عجیب به این حواشی، استوری را در اینستاگرام منتشر کرده و خطاب به منتقدینش در تراکتور نوشت:

"نگران نباشین این چند ماهی که مونده به زودی تموم میشه شما هم از ما دیگه راحت میشید. انگار سخت بود این چند سالی که مارو تحمل کردید. ممنون به بقیه هوادارا که همیشه پشت بازیکنان و پشت تیم هستند و بودند تو موقع خوب یا سخت."

البته ساعاتی بعد دژاگه این استوری را پاک کرده و به جای آن استوری دیگری منتشر کرد با این متن:

"بخاطر احترامی که به هوادارای اصلی تراکتور دارم، پاکش کردم..."

حال باید دید موضع باشگاه تراکتور، مدیریت و کادرفنی این تیم در خصوص این رفتارها چه خواهد بود؟ البته باشگاه بخش قابل توجهی از این حواشی را باید متوجه به باشگاه تراکتور بدانیم که در خصوص وضعیت دژاگه و مصدومیت او هیچ گونه شفاف سازی انجام نداده و باعث رودرو شدن این بازیکن با هوادارانی شده که از وضعیت تیم شان نگران و شاکی هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید