جی پلاس

کابوس وار مثل دربی 94

دربی ۹۴ قطعا در خاطره ها باقی خواهد ماند اما نه به خوشی بلکه به تلخی تمام!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، شبنم روحی: نود و سه دربی یک طرف؛ دربی نود و چهارم طرف دیگر!

دربی شوم؛ دربی لعنتی؛ دربی نحس؛ کاش اصلا دربی در کار نبود...

مهرداد میناوند و علی انصاریان را باید قربانیان دربی 94 نامید؛ دو پیشکسوتی که به مانند بسیاری از هموطنان، ویروس کرونا نفس آن ها را گرفت.

نحوه ابتلای این دو به ویروس کرونا هنوز مشخص نشده اما در ویژه برنامه اینترنتی که برای دربی 94 برگزار شد مهرداد میناوند نشانه هایی از بیماری را داشت. در این برنامه که اتفاقا بدون پروتکل های بهداشتی برگزار شد فیلم هایی منتشر شد که انصاریان و میناوند یکدیگر را در آغوش گرفتند. به نظر می رسد انصاریان در آن برنامه مبتلا شده است اما هیچ چیز قطعیت ندارد و حالا دیگر هیچ چیز مهم نیست؛ هردو رفتند ...

هر آن چه که هست بدون شک برگزاری چنین برنامه هایی بدون پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی یک خطر جدی برای تمام افراد است. متاسفانه با وجود این اتفاق تلخی که در روزهای گذشته رخ داده اما کماکان در برنامه های تلویزیونی و اینترنتی افراد بدون ماسک در کنار هم دیده می شوند و حتی عدم اجرای درست پروتکل ها در جشنواره فجر هم انتقاداتی به همراه داشت.

چه کسی باور می کرد امروز عزادار خنده هایی باشیم که در 22 دی به گوشمان می رسید؟ اگر همان روز به انصاریان و میناوند گفته می شد کمتر از یک ماه دیگر از بین ما خواهید رفت باور می کردند؟ آن برنامه لعنتی هیچ گاه فراموش نخواهد شد؛ تمام لحظات دربی 94 مثل یک کابوس تلخ تا ابد درخاطره ها خواهد ماند.

نه تنها میناوند و انصاریان و خانواده هایشان بلکه هیچ کسی دیگر باور نمی کرد دربی 94 چنین خاطره ای از خود برجای بگذارد و در نهایت به یک فاجعه ختم شود؟ چه کسی باور می کرد این دو پیشکسوت که هواداران پروپاقرص قرمزها بودند، رخت سیاه را برتن پرسپولیس کنند؟

مهرداد اولادی، هادی نوروزی، مهرداد میناوند و علی انصاریان از جمله جوانانی هستند که برخی آن ها قبل و دو تن دیگر بعد از بازنشستگی اما در سن کم از بین ما رفتند. کرونا باردیگر نشان داد که پیر و جوان نمی شناسد؛ حتما نباید بیماری زمینه ای داشته باشی تا تسلیم این ویروس منحوس شوی. انصاریان صحیح و سالم با روحیه بالا از بین ما رفت و همه را داغدار خود کرد فقط ای کاش به این از نفس افتادن ها عادت نکنیم ...

دیدگاه تان را بنویسید