رفتار عجیب اصفهانیان برابر خبرنگاران و حمایت حمیداوی از مهدوی کیا

مالک باشگاه شهرخودرو مشهد گفت: شخصیتی مثل مهدی مهدوی کیا نیازی به حضور فیزیکی برای ثبت نام در انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرهاد حمیداوی پس از ثبت نام در انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به خبرنگاران گفت: پیش از این برای ثبت نام اقدام کرده بودم اما چون مدارک من کامل نبود، پس از تکمیل مدارک، ثبت‌نام را کامل کردم.

مالک باشگاه شهرخودرو افزود: امیدوارم بتوانیم در کنار هم برای فوتبال پاک قدم برداریم.

خبر آنلاین نوشت: او درباره مشکل بوجود آمده بابت عدم حضور فیزیکی مهدی مهدوی کیا برای ثبت نام در انتخابات هیات رئیسه فدراسیون تاکید کرد: مهدی مهدوی‌کیا شخصیتی شناخته در فوتبال است و چنین شخصی نیازی به حضور در فدراسیون ندارد. البته من هادی مهدوی‌کیا برادر او را دیدم که فکر می‌کنم با وکالت تام‌الاختیاری که از آقا مهدی داشت به فدراسیون آمد.

حمیداوی درباره حضور مدیران پیشین و فعلی فدراسیون در انتخابات یادآور شد: هر کس احساس کند توانمندی دارد باید قدم جلو بگذارد. باید دو تنوع نگاه داشته باشیم. اول نگاه فوتبالی و دوم بحث حفظ کردن بیت‌المال است. یادمان نرود که نباید خطایی انجام داد. امیدوارم که اتفاقات خوب برای فوتبال ما رقم بخورد.

او در پاسخ به اینکه فرم ثبت نام علی کریمی را تایید کرده است گفت: اجازه بدهید این موضوع مخفی بماند.

فریدون اصفهانیان پس از ثبت نام خود برای عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره وضعیت داوری کشورمان اظهار داشت: برای کارشناسی هیات رئیسه ثبت نام کردم. الحمدالله وضعیت داوری هم خیلی خوب است و از داوران جوان استفاده کردیم.

وی درباره مطرح شدن برخی شائبات نسبت به انتخاب ناظران داوری و اینکه گفته می‌شود خودش برای انتخاب به عنوان ناظر داوری مسابقات مشکل دارد، گفت: درباره این مسائل اصلا صحبتی ندارم و آنچه در حیطه وظایف مان است انجام می دهیم.

رئیس  کمیته داوران درباره اینکه آیا برای عضویت در هیات رئیسه باید از پست فعلی‌اش استعفا بدهد، گفت: من مجبور نیستم با شما صحبت کنم. کجا چنین چیزی را نوشته و این موضوع نیست.

اصفهانیان در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما باید به سوال مردم پاسخ بدهید، توضیح داد: شما سوال مردم را نمی‌پرسید بلکه این سوال خودتان است!

وی درباره انتقاد از کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای استفاده از داوران جوان در لیگ برتر گفت: چه کسی این حرف را می زند؟ هر باشگاهی  نامه بزند جواب می‌دهیم.

رئیس کمیته داوران درباره انتخاب داور دربی تصریح کرد: سایت فدراسیون فوتبال داور دربی را اطلاع رسانی می کند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید