حمله اسطوره دروازه بانی به مارادونا

چیلاورت دروازه‌بان سابق تیم ملی پاراگوئه که معمولا همیشه صریح صحبت می کند این بار گفته است: «مارادونا حتی یک درصد موفقیت های مسی را به دست نیاورده است».

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ایسنا به نقل از آس نوشت: دروازه‌بان سابق تیم ملی پاراگوئه موفقیت های اسطوره فوتبال آرژانتین را نسبت به ستاره بارسلونا ناچیز دانست.

خوسه لوییس چیلاورت همیشه شفاف و قاطع افکارش را بیان می کند. اسطوره فوتبال پاراگوئه در رابطه با مقایسه لیونل مسی و مارادونا هیچ ابهامی نداشت و از ستاره بارسلونا تمجید کرد. دروازه‌بان بازنشسته گفت: مسی یک نابغه است و به سیاره دیگری تعلق دارد. بقیه ما اهل زمین هستیم و آن حقیقت دارد. زمانی که پدر لئو در باشگاه تیم نیو ولز اولد بویز و ریورپلاته را زد همه به او پشت کردند. سپس بارسلونا روی بازیکن جوان شراط بندی کرد و مسی در آنجا رشد کرد. خانواده و خود لئو تلاش کردند  و او قدرتمند شد. مسی یک رهبر است. 

چیلاورت افزود: اکنون می توانیم مقایسه را انجام دهیم. مارادونا یک درصد از چیزهایی که مهاجم بارسلونا برده را به دست نیاورده است. و در رابطه با توپ طلا؟ می گویند که لئو درکنارش بازیکنانی هپچون ژاوی‌ ارناندس و آندرس اینیستا بازی می کردند. مسی یک نابغه است و بالاتر ار بقیه بازیکنان است. جامعه ما خیلی ناعادلانه است که هر چیزی را می گوید. 

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال اروگوئه در پایان اظهار کرد: خیلی ها تصور می کنند رهبری یعنی فریاد زدن و توهین کردن اما خیلی ها آرام هستند و در رختکن و تمرینات صحبت می کنند. برای من این یعنی رهبر. عادلانه نیست که می گویند مسی نسبت به تیم ملی آرژانتین تعصب ندارد چون قهرمان جهان نشده است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید