واکنش مدیررسانه ای باشگاه استقلال به اتفاقات بازی با سپاهان

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال نسبت به اتفاقات بازی با سپاهان واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد نوری‌فر در پایان دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال که با نتیجه تساوی 2 بر 2 خاتمه پیدا کرد در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: من بعد از بازی با نساجی مطلبی را منتشر کردم و به برخی نکات واشتباهات اعتراض کردم، اما آقایان من را به دلیل نشراکاذیب فراخواندند. 

وی ادامه داد: با حسن‌زاده صحبت کردم و وی معتقد بود که اگر این اعتراض‌ها را از زبان کارشناسان می‌نوشتم مشکلی پیش نمی‌آمد. من معتقدم که نوشته‌هایم نشر اکاذیب نیست و واقعیت دارد. اتفاقاتی که رخ می‌دهد ربطی به سپاهان ندارد و باید شرایط استفاده از ویدئوچک فراهم شود.

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال گفت: اگر ویدئوچک هم نداریم حداقل نظر داور چهارم را بپرسیم و یا حداقل از عکس‌ها و فیلم‌های موجود استفاده شود. مورد دیگری هم درمورد بازی امروز وجود دارد؛ به ما اعلام کردند که داور درخواست 5 دقیقه وقت اضافه داده است، اما ناگهان دیدم که داور چهارم 6 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

نوری‌فر خاطرنشان کرد: اگر نمی‌توانیم از سیستم ویدئوچک استفاده کنیم حداقل از صحنه آهسته‌های تلویزیون کمک بگیریم.ما اعتراض‌های خود را به چه کسی و چگونه باید اعلام کنیم؟ اگر در خفا نامه بنویسم پاسخی داده نمی‌شود. من برای زاهدی‌فرد احترام زیادی قائل هستم، اما داوری با این همه مشکل نباید سوت بزند.

وی با بیان اینکه واضح‌ترین پنالتی دنیا گرفته نشد، گفت: به قول خداداد عزیزی پنالتی به سود استقلال را از کره ماه هم می‌شد دید. آقایان بدانند که روی ما هم فشار است و بالاخره یک نفر باید نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد واکنش نشان دهد. اگر من به عنوان مدیر رسانه‌ای واکنش نشان ندهم چه کسی باید واکنش نشان دهد؟

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال ادامه داد: ما قطعاً این موضوع را پیگیری خواهیم؛ البته اگر نتیجه‌ای داشته باشد که بعید می‌دانیم.

دیدگاه تان را بنویسید