ادامه درخشش ووشوکاران ایران در چین

پنجمین طلای محمد سیفی در جهان/ درخشش خیره کننده خورشیدی با اولین قهرمانی

محسن محمدسیفی نماینده وزن 70 کیلوگرم تیم ملی ووشو کشورمان در فینال مسابقات جهانی ووشو با شکست حریف خود به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه پانزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان در شانگ های چین امروز(چهارشنبه) محسن محمدسیفی نماینده وزن 70 کیلوگرم کشورمان در فینال این مسابقات به الکساندر راسی از لبنان رفت و با شکست این سانداکار پنجمین مدال طلای مسابقات جهانی را از آن خود کرد.

سیفی در چارچوب این رقابت‌ها ابتدا با قرعه استراحت روبرو بود و سپس حریفانی از اندونزی و کره جنوبی و چین را شکست داد و به فینال این مسابقات دست یافت.   محسن محمد سیفی در پانزدهمین دوره مسابقات جهانی ووشو موفق شد پنجمین مدال طلای جهانی خود را از آن خود کند.

عرفان آهنگریان در مبارزه نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم در پیکار با «ماگومد عبدالخالیکوف» از روسیه پیروز شد و به نشان طلا دست یافت.آهنگریان پیش از فینال «جاناتان سوزا»از برزیل، «هریس سوفیان» از اندونزی، «وان ویت» از ویتنام و «کلمنته» از فیلیپن را شکست داده بود. 

 

در مبارزه نهایی وزن ۷۵ کیلوگرم، یوسف صبری برابر «سعد بوریکا» از مراکش به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت. صبری پیش از فینال و برای رسیدن به دیدار نهایی «مازخان» از پاکستان، «بنبدرا» از فرانسه و  «محمد دیحا» از تونس را شکست داده بود.

 

میلاد عارفی مقام نیز در مبارزه برای کسب مدال طلای وزن ۸۵ کیلوگرم در پیکار با «فام چونگ مین» از ویتنام به برتری دست یافت و طلایی دیگر را برای کشورمان کسب کرد. وی برای رسیدن به دیدار نهایی «دانیل سرجیو» از رومانی، «زینال اصلان» از ترکیه و «سعد جورجیس» از لبنان را شکست داده بود.

علی خورشیدی در مبارزه با عید جورجیس از لبنان صاحب پیروزی شد و راهی دیدار نهایی شد. وی پس از یک دور استراحت کیالوویچ از لهستان و امره باتان از ترکیه را شکست  داد. صبری در مبارزه نهایی  به مصاف کائو لیوجان از چین رفت و با شکست نماینده میزبان به مدال طلا دست یافت.

در ادامه مسابقات صبح امروز هانیه رجبی تالوکار شایسته کشورمان در فرم «نن گوئن» به مدال نقره دست یافت.

 

در این فرم نماینده هنگ کنگ اول و آمریکا سوم شد. این دومین نقره رجبی در شانگهای بود.

دیدگاه تان را بنویسید