گزارش جی پلاس

یحیی وارد حاشیه می شود؟!

انتقال سید مهدی رحمتی از استقلال به پدیده نهایتا رسمی شد تا سنگربان سابق تیم ملی فصل آینده فوتبالش را در خراسان رضوی پیگیری کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در شرایطی که از حدود ده روز پیش زمزمه هایی مبنی بر جدایی سید مهدی رحمتی از استقلال و توافق به پدیده به گوش می رسد، این انتقال بارها تایید و تکذیب شد تا این که نهایتا رسما اعلام شد که رحمتی فصل آینده حراست از دروازه پدیده را بر عهده خواهد داشت.

پدیده فصل گذشته بهترین عملکرد تاریخ خود در لیگ برتر را با یحیی گل محمدی به ثبت رساند و با قرار گرفتن در رده چهارم موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شد و به این ترتیب بدیهی است که برای موفقیت در آسیا نیاز به تقویت داشته باشد اما آیا حواشی احتمالی حضور رحمتی به قابلیت های فنی اش می چربد؟

گل محمدی که رفته رفته به عنوان یک مربی تاکتیکی و صاحب سبک جای پایش را در فوتبال ایران محکم کرده، برای فصل بعد هم روی نیمکت این تیم خواهد بود. یکی از خصوصیات مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی خونسردی و آرامش او و پرهیز از حاشیه هاست. در سوی مقابل رحمتی بازیکنی است که همیشه حرف و حدیث هایی هر چند اثبات نشده درباره دخالتش در کار کادر فنی وجود داشته است.

به نظر می رسد گل محمدی از آن دست مربیانی است که در تیم های بدون ستاره که طبیعتا با حواشی کمتری روبرو هستند بهتر نتیجه می گیرد. پدیده فصل گذشته بیش از آن که ستاره شاخصی داشته باشد از امتیاز یکدست بودن و هماهنگی سود برد و حالا شاید رحمتی این توازن را بر هم بزند.

در کارنامه گل محمدی حضور در تیم هایی مانند پرسپولیس و ذوب آهن وجود دارد. حضور در پرسپولیس برای او خوش یمن نبود و گل محمدی نتوانست از پس حاشیه ها به ویژه مربوط به خداحافظی مهدی مهدوی کیا برآید و در نهایت با شکست در فینال جام حذفی برابر سپاهان از این تیم جدا شد، اما عملکردش در ذوب آهن که سروصدای بسیار کمتری نسبت به پرسپولیس دارد موفقیت آمیز بود. حالا باید منتظر ماند و دید حضور رحمتی در این تیم آیا تبعاتی برای پدیده دارد و گل محمدی با دست خودش تیم بی حاشیه پدیده را وارد وضعیت جدیدی می کند و یا دروازه بان با تجربه سابق استقلال، خود عامل و ابزار مهمی برای یحیی در بوجود نیامدن حاشیه ها می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید