رقابت‌های کاراته‌وان چین؛

پایان کار نمایندگان ایران با یک طلا، ۳ نقره و ۴ برنز

در پایان رقابت‌های کاراته‌وان چین نمایندگان ایران صاحب یک مدال طلا، ۳ نقره و ۴ برنز شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در پایان چهارمین مرحله لیگ برتر کاراته وان که به مدت ۳ روز در شهر شانگهای چین و با حضور ۵۴۳ کاراته کا از ۷۶ کشور برگزار شد، ایران به یک مدال طلا، ۳ نقره و ۴ برنز رسید.

در فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم سجاد گنج زاده موفق شد با برتری مقابل صالح اباذری مدال طلا را بر گردن بیاویزد.
بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم و سیدعلی کریمی در وزن ۶۷- کیلوگرم هم به ترتیب با شکست برابر "داستونبک اوتوبالایف" از ازبکستان و "آندرس مادیرا" از ونزوئلا به مدال‌های نقره رسیدند.

طراوت خاکسار در وزن ۵۵- کیلوگرم، حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم، مجید حسن نیا در وزن ۶۰- کیلوگرم و مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- کیلوگرم نیز به ۴ مدال برنز برای ایران دست یافتند.

کاتای تیمی بانوان ایران متشکل از الناز تقی پور، مجمع قاضی زاده و شادی جعفری زاده که موفق شد بود به عنوان تیم دوم گروه خود راهی دور بعد شود برای کسب مدال برنز به مصاف تیم ویتنام رفت و با امتیاز ۲۴.۵۴ نتوانست به مدال برنز دست یابد. ویتنام با امتیاز ۲۵.۴۲ به مقام سومی رسید.

در مبارزات فینال نتایج ذیل بدست آمد:

در وزن ۸۴ + کیلوگرم، سجاد گنج زاده و صالح اباذری در دیدار فینال به مصاف هم رفتند که در پایان پس از تساوی صفر بر صفر گنج زاده با رای داوران در هانتی برنده تاتامی شد و صاحب مدال طلا شد.
گنج زاده کاراته کاهایی از صربستان، هلند، بلژیک و گرجستان را تا پیش از راهیابی به فینال از پیش رو برداشته بود.

اباذری نیز تا قبل از راهیابی به فینال کاراته کاهایی از اکوادور، روسیه، فرانسه و آلمان را مغلوب کرده و فینالیست شده بود.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری در فینال مقابل داستونبک اوتابالایف از ازبکستان قرار گرفت و پس از آنکه یک بر صفر از حریف ازبک عقب بود با رای داوران هانسوکو شد و به مدال نقره رسید. او تا پیش از رسیدن به فینال حریفانی از مراکش، پاکستان، ژاپن و ترکیه را مغلوب کرده بود.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، سیدعلی کریمی در دیدار پایانی این وزن به مصاف آندرس مادیرا از ونزوئلا رفت و با کسب اخطار از سوی داوران هانسوکو شد و مدال نقره این وزن را از آن خود کرد. او تا پیش از رسیدن به فینال حریفانی از روسیه، مجارستان، ایتالیا، فرانسه و تایلند را شکست داده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید