اعلام رقم طلب برانکو از پرسپولیس

رقم طلب سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و دستیارانش از این باشگاه مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته راهی کشورش شد تا تعطیلات خود را در کنار خانواده سپری کند، این در حالی است که او از پرسپولیس طلبکار است و برای ادامه همکاری با این باشگاه خواستار تسویه حساب کامل شده است. 

برانکو که چند وقت پیش حدود ۵۰۰ هزار یورو از مسئولان باشگاه گرفته بود، خواهان این شده تا با او و دستیارانش تسویه حساب شود تا آنها کار خود را در پرسپولیس ادامه دهند. 

طلب دستیاران برانکو روی هم حدود ۱۰۰هزار یورو است و مسئولان این باشگاه در تلاش برای تهیه این مبلغ هستند، اما رقم طلب برانکو بیشتر از این اعداد است و تهیه این پول مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را با چالش روبه‌رو کرده است. 

طلب سرمربی تیم پرسپولیس با آپشن‌هایی که در این قرارداد گنجانده شده رقمی در حدود ۶۲۰ هزار یورو است و در جلسه‌ای که روز گذشته ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس با او داشت، از سوی او به برانکو گفته شد که این پول تا چند روز دیگر به شماره حسابی که به باشگاه ایمیل می‌کند واریز خواهد شد و در شرایطی که باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی متعددی روبه‌رو است، مشخص نیست که این وعده عملی خواهد شد یا نه. 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید