گزارش کامل اتفاق عجیب دیشب در اصفهان؛

خشونت بی سابقه در فوتبال بانوان! + فیلم و عکس/ گفت وگوی جی پلاس با تمام عوامل درگیری

اتفاق عجیب و کم سابقه ای در فوتبال زنان رخ داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، نوشتن از درگیری و بداخلاقی های فوتبال مردان با وجود اینکه امری منفی است؛ اما تقریبا عادی شده و اگر خشونتی در زمین مسابقه در میان آقایان شکل بگیرد با یک اظهار تاسف همه چیز به فراموشی سپرده می شود اما جمعه شب اتفاق عجیبی در لیگ برتر فوتبال زنان رخ داد!

در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان، تیم ذوب آهن اصفهان میزبان شهرداری سیرجان بود و در حالی که تیم میهمان با دو گل از حریف اصفهانی اش پیش بود بازی به خشونت کشیده شد.

در اواسط نیمه دوم این مسابقه و در حالی که سارا ظهرابی نیا بازیکن شهرداری سیرجان باید زمین مسابقه را ترک می کرد به علت تعلل در خروج از زمین مورد اعتراض بازیکنان حریف قرار گرفت.اما اتفاق عجیب جایی رخ داد که ظهرابی نیا، فاطمه عادلی بازیکن ذوب آهن را که کنار خط قرار داشت مورد ضرب و شتم قرار داد.

ظهرابی نیا در این باره گفت: او به من گفت بی شرف ها این چه فوتبالی است که بازی می کنید؟

البته عادلی در گفت وگو با جی پلاس این موضوع را رد کرد و گفت: من هیچ گاه از کلمه بی شرف استفاده نکردم و فقط به بازیکن حریف گفتم خواهش می کنم درست بازی کنید.

اما خشونت بازی تنها به این موضوع ختم نشد. بعد از این گفت وگوی نه چندان دوستانه میان این دو بازیکن، ظهرابی نیا، فاطمه عادلی را هول داد که به گفته بازیکن ذوب آهن، او دچار تنگی نفس شده است.

بعد از این اتفاق، دیگر بازیکن ذوب آهن اصفهان وارد درگیری شد که با واکنش شدید ندا رضاپور و سارا ظهرابی نیا همراه بود. نهایتا رضاپور با مشت به صورت بازیکن ذوب آهن کوبید که این باعث مصدومیت شدید این بازیکن و رفتنش به بیمارستان شد.

ظهرابی نیا که از ارکان این درگیری بود می گوید: "من تنه آرامی به بازیکن حریف زدم ولی آن ها به فحش دادند و داور به جای اینکه آن ها را اخراج کند به من کارت قرمز داد. بعد از این موضوع هم بازیکنان حریف به جهان نجاتی مربی ما دائم فحاشی کردند و من از این موضوع عصبانی شدم. نمی دانم چرا داور بازیکنان و سرمربی ذوب آهن را ندید که دائم به من لگد می زدند و تمام بدنم کبود شد. مربی آن ها هم من را زد. من فقط می خواستم از خودم دفاع کنم"

در آن سو اما فاطمه عادلی بازیکن ذوب آهن اصفهان به خبرنگار جی پلاس گفت: "مربی ما اصلا هیچ بازیکنی را نزد و فقط می خواست دعوا را تمام کند. متاسفانه سرمربی شهرداری سیرجان که سرمربی تیم ملی نیز هست وسط دعوا می گوید که ذوبی ها به خاطر خط خوردن از تیم ملی عصبانی هستند! من نمی دانم این گونه صحبت کردن در میان زمین به چه دلیل است. سرمربی حریف به پدر دروازه بان ما که فوت کرده است، فحش داد و "زهره کودایی" از این موضوع به شدت ناراحت شد."

جهان نجاتی سرمربی تیم شهرداری سیرجان نیز درباره درگیری های زشت این مسابقه، به خبرنگار جی پلاس گفت: ما دو گل زدیم و از حریف پیشی گرفتیم. قطعا تیمی که در خانه حریف جلو است احتیاجی به جنجال ندارد.

او ادامه داد: در دقیقه 83 و زمانی که بازیکن من می خواست از بازی بیرون برود؛ به دلیل تاخیری که به وجود آمد درگیری صورت گرفت. در تمام عکس ها معلوم است که بازیکنان نیمکت نشین ذوب آهن وارد درگیری شدند. اصلا صحنه های خوبی را در این بازی ندیدم و زیبایی های فنی از بین رفت. ذوب آهن با این شکست فرصت رسیدن به رده دوم و سوم را از دست داده بود و از همین موضوع عصبانی شده بودند.

او درباره آخرین وضعیت بازیکن مصدوم تیمشهم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه آسیب دیدگی که صورت گرفت جدی نبود و او دیشب از بیمارستان مرخص شد و ما به سیرجان برگشتیم.

اما بیان محمودی - سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان نظر دیگری درباره این درگیری های تاسف بار داشت و اظهار کرد: به نظرم این یک بازی عادی نبود؛ این مسابقه پر از درگیری و حواشی شده بود و متاسفانه داور بازی هم نتوانست بازی را کنترل کند. تیم سیرجان بعد از دو گلی که زد خیلی وقت کشی کرد و دروازه بان آن ها دائم به نیمکت ما توهین می کرد. مربی سیرجان هم به گلر من فحش پدر داد؛ در حالی که پدر او فوت شده است. جهان نجاتی مربی تیم ملی است و باید الگو باشد. چرا باید به بازیکن فحاشی کند؟ من خودم مربی هستم و عصبانی می شوم اما آیا به بازیکنان فحاشی کردم؟!

محمودی ادامه داد: یکی از بازیکنانم را در اثر ضربه ای که به سرش خورده به اورژانس انتقال دادند. نماینده بازی آنجا حضور داشت و دید که چه اتفاقی افتاده است. برد به هر قیمت چه ارزشی دارد؟

در همین رابطه مهناز ذکایی داور این بازی اعلام کرد که اتفاقات اصلی که در این بازی رخ داد را به فدراسیون می گویم ولی اجازه مصاحبه ندارم.

به گزارش جی پلاس، درگیری در این مسابقه به اخراج دو بازیکن شهرداری سیرجان منجر شد و باید دید کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال چه واکنشی خواهند داشت. چنین درگیری در فوتبال زنان تقریبا سابقه ندارد و  قطعا برخورد صحیح و در عین حال قاطع و عادلانه، می تواند تداوم حاشیه ها و  بی اخلاقی های احتمالی جلوگیری کند.

هم چنین ساعاتی پیش اعلام شد اعضای تیم ذوب آهن اصفهان پس از زد و خورد انجام شده در بازی از سوی کادرفنی ممنوع المصاحبه شدند.  همچنین این شرایط تا عادی شدن تیم ادامه خواهد داشت. 

 

** فیلم درگیری بازیکنان فوتبال ذوب آهن و شهرداری سیرجان در فوتبال بانوان:

** عکس های درگیری در فوتبال بانوان:

درگیری در لیگ برتر فوتبال بانوان

درگیری در لیگ برتر فوتبال بانوان

درگیری در لیگ برتر فوتبال بانوان

درگیری در لیگ برتر فوتبال بانوان

درگیری در لیگ برتر فوتبال بانوان

درگیری در لیگ برتر فوتبال بانوان

درگیری در لیگ برتر فوتبال بانوان

درگیری در لیگ برتر فوتبال بانوان

درگیری در لیگ برتر فوتبال بانوان

درگیری در لیگ برتر فوتبال بانوان

درگیری در لیگ برتر فوتبال بانوان

درگیری در لیگ برتر فوتبال بانوان

درگیری در لیگ برتر فوتبال بانوان

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید