دربی شمال لندن برنده نداشت

در مصاف همشهریان پایتخت‌نشین انگلیس، امتیازات میان شاگردان اونای امری و مائوریسیو پوچتینو تقسیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در حساس‌ترین بازی از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) در ورزشگاه ومبلی، تیم‌های تاتنهام و آرسنال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

آرسنال در حالی به یک امتیاز این بازی رضایت داد که با گل آرون رمزی در دقیقه 16 پیش افتاد و تا دقیقه 74 از میزبان خود پیش بود، اما هری کین از روی نقطه پنالتی که خودش آن را گرفت کار را برای سفیدپوشان لندن به تساوی کشاند. آرسنال در دقیقه 90 بهترین موقعیت را برای زدن گل دوم از روی نقطه پنالتی به دست آورد اما اوبامیانگ قدر این فرصت را ندانست.

هوگو یوریس، دروازه‌بان فرانسوی تاتنهام با مهار ضربه پنالتی مهاجم سابق دورتموند، مانع از نزدیک شدن توپچی‌ها به سفیدپوشان لندن در جدول رده‌بندی شد. همچنین در این بازی لوکاس توریرا بازیکن آرسنال در دقیقه 5+90 به خاطر تکلی خشن کارت قرمز مستقیم گرفت تا آرسنال 10 نفره بازی را به پایان برساند.

با این نتیجه، تاتنهام 61 امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. آرسنال هم با 57 امتیاز در رده چهارم جای گرفت. این تساوی به نفع منچستریونایتدی شد که با 55 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و با کسب پیروزی در بازی امروز خود مقابل ساوتهمپتون می‌تواند به رده چهارم صعود کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید