گزارش جی پلاس از خوان ششم تیم ملی در جام ملت ها/

یک ایران در انتظار فینال؛ یک تیم علیه سامورایی های آبی

تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی نیمه نهایی جام ملت های آسیا به مصاف حریف خود می رود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران در ششمین بازی خود در جام ملت های آسیا در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها عصر دوشنبه به مصاف ژاپن می رود. ملی پوشان ایران برای صعود به فینال جام ژاپن را پیش رو دارند.

تیم های ایران و ژاپن شرایط متفاوتی در این دوره از رقابت ها دارند.

شاگردان کارلوس کی روش در طول بازی ها نمایش قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و توانستند با قاطعیت راهی این مرحله شوند. تیم ملی ایران با ارائه بازی های هجومی و چشم نواز از سوی بسیاری از کارشناسان شانس اصلی قهرمانی محسوب می شود.

در آن سو، ژاپن که چند سالی ست به عنوان یکی از تیم های هجومی که بازی زیبا ارائه می دهد شناخته می شود، در این رقابت ها عملکرد پرانتقادی را داشته است. این تیم که در این رقابت ها به بردهای اقتصادی مشهور شده است، بازی های متفاوتی نسبت به قبل انجام داده است. با این حال همه می دانند که ژاپن تیم مرموز و با تجربه ای است که برای رقم زدن نتیجه دلخواهش راهکارهای زیادی دارد.

با این حال بسیاری عقیده دارند در بازی روز دوشنبه کفه ترازو به سمت ایران سنگین است اما باید دید ملی پوشان ایرانی می توانند طلسم  سال ها ناکامی در رسیدن به فینال این رقابت ها را بشکنند و به فینال برسند.

دیدار تیم های ایران و ژاپن از ساعت 17:30 در ورزشگاه هزاع بن زاید العین به مصاف هم می روند.

دیدگاه تان را بنویسید