آغاز مجمع سالیانه کمیته ملی المپیک

صالحی‌امیری: تلاش کردم پاسخ اعتمادها را بدهم/ وقتی کنار هم هستیم احساس قدرت می کنیم

صالحی امیری گفت: وفادار به تصمیم جمعی مانده ایم و وقتی کنار هم هستیم، احساس قدرت می‌کنیم و وقتی از حاشیه عبور می‌کنیم به متن می رسیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، رضا صالحی امیری در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک که صبح امروز (سه شنبه - 25 دی 97) از ساعت 10 آغاز شد، بیان کرد: یک سال گذشت و فکر می کنم در همین گوشه سالن نشسته بودم و شما به اعتماد کردید و تلاش کردم پاسخ اعتماد را با اعتماد بدهم. افتخار دارم که الان عضو کوچکی از خانواده ورزش هستم. در این مدت تلاش کردیم من ها را کنار بگذاریم و ما شویم. وزارت ورزش ما وزیر ما المپیک ما فدراسیون های ما قهرمانان و مربیان ما باشگاه های ما و همه، ما شدیم.

وی ادامه داد: ما یعنی ملت ، مردم ، ایران، هویت ایرانی و اسلامی. مفهوم ما یعنی عبور از نگاه فردیت به جمع گرایی و هر هر آنچه در ورزش ایران می گذرد. همه در تلخ و شیرینی هایش سهم داریم. ما یعنی در پیروزی و شکست کنار هم بودن. در این نگاه موفقیت وزارت ورزش یعنی غرور ما. پیروزی هر ورزشکار یعنی پیروزی ما و ملت ایران. در گفتمان ورزش اخلاق جایگزین بدخلاقی. رفاقت بجای شقاقت، آگاهی جای جهل و ما جایگزین من شود. در این صورت است همه احساس آرامش می کنیم و کار در این خانواده بزرگ احساس غرور می کند. ما تلاش کردیم این گفتمان را سر لوحه کار خود قرار دهیم. وزارت ورزش را بخشی از هویت خو قرار دهیم و خواستیم کنار وزیر باشیم.

صالحی امیری گفت: وفادار به تصمیم جمعی مانده ایم و وقتی کنار هم هستیم، احساس قدرت می‌کنیم و وقتی از حاشیه عبور می‌کنیم به متن می رسیم. حاشیه یعنی حضور در صحنه بازی که دیگران طراحی می کنند. حاشیه یعنی  سقوط از ارتفاع و قرار گرفتن در کنار برکه‌ها.

صالحی امیری همچنین گفت: در یک سال گذشته با تلاش همکارانم در هیات اجرایی و پرسنل کمیته ملی المپیک و با همکاری و مساعدت وزیر و کادر مدیریتی وزارت ورزش و همکاری دلسوزانه فدراسیون ها اقداماتی انجام شد که برخی را بیان می کنم. البته من سهمی از آن برای خودم قائل نیستم. اولین کار ایجاد اجماع بین فدراسیون و رسانه ها،  کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و پار المپیک بود. اقدام بعدی ارتباط با اجزای دولت و فعالیت حداکثری برای افزایش کرسی های بین المللی بود. توجه جدی به حوزه آموزش و سنجش در آکادمی ملی المپیک از دیگر اقدامات مهم است.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: توجه جدی به ورزش بانوان و تلاش حداکثر بر ای ایجاد تعامل با فدراسیون ها و تشکیل و فعال سازی 17 کمیسیون از دیگر اقدامات ما بوده است. ما با حمایت و پشتیبانی شما تلاش می کنیم سال پیش رو را بهتر از سال گذشته و با کارنامه درخشان تر و باور راسخ تر طی کنیم. این ممکن نیست مگر با نگاه تیزبین و صداقت شما که همیشه سرمایه ما بودید.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید