جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

اظهار نظر بازیکنان تیم ملی بعد از برتری برابر ویتنام

مدافع تیم ملی ایران، حریف امروز تیم ملی را بهتر از یمن دانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، مرتضی پورعلی گنجی بعد از برتری ۲ بر صفر ایران مقابل ویتنام گفت: ابتدا خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز را گرفتیم و به مرحله بعد رفتیم. بازی هم خوب بود. ویتنام در بازی با عراق هم نشان داد که بازیکنان خوبی دارد. آن‌ها به خاطر پیروزی ما مقابل یمن، شگفت‌زده شده بودند. در نیمه اول می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. در نیمه دوم هم بازی را کنترل کردیم و گل دوم را زدیم.

او افزود: ویتنام خیلی بهتر از یمن بود. اگر ویتنامی‌ها قد و هیکل بهتری داشتند، می‌شد این تیم را تیم دوم ژاپن و کره‌جنوبی دانست. بازی بدی نداشتیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. امیدوارم همین طور ادامه دهیم و بعد از شکست دادن عراق، به تیم بهتری در دور بعد بخوریم.

دژاگه: گرمی هوا به ما فشار آورد/ بازی سختی مقابل عراق داریم

اشکان دژاگه پس از پیروزی دو بر صفر تیم ملی برابر ویتنام اظهار کرد: ما بازی به بازی برای هر دیدار تمرکز می‌کنیم. ما بازی سخت دیگری برابر عراق داریم که بازی مهمی برای ما است و تنها ۴ روز برای این دیدار فرصت ریکاوری داریم.

وی ادامه داد: ما ۴ سال پیش بازی خوبی برابر این تیم ارائه دادیم اما حذف شدیم. اکنون ۲ پیروزی و ۶ امتیاز داریم و به دنبال شکست دادن عراق هستیم. ما برای قهرمانی می‌جنگیم اما تمرکز ما بازی به بازی است و حریفان سختی مثل ژاپن استرالیا و کره‌جنوبی داریم. مهم پیروزی در این بازی بود که آن را به دست آوردیم.

دژاگه اضافه کرد: بازی سختی داشتیم و هوای گرم به ما فشار زیادی می‌آورد. در این بازی‌های سخت مهم‌ترین مسئله زدن گل اول است که خدا را شکر این کار را قبل از نیمه نخست انجام دادیم. بازی حساسی برابر عراق داریم که بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم.

 

حاج‌صفی: ویتنام در برخی دقایق ما را اذیت کرد/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

ایران در دومین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۹ موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر ویتنام را شکست دهد و با ۶ امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. احسان حاج‌صفی پس از این دیدار اظهار کرد: خدا را شکر دومین‌ بازی‌مان را در این تورنمنت با برد پشت سر گذاشتیم. ویتنام نسبت به یمن تیم بهتری بود و در برخی دقایق ما را اذیت کرد. خوشحالیم که دومین بازی‌مان را هم با برد پشت سر گذاشتیم و به مرحله بعد صعود کردیم تا برای دیدار با عراق آماده شویم. ان‌شاءالله در این دو سه روز عراق را آنالیز می‌کنیم تا این تیم را شکست دهیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

او افزود: نمی‌شد پیش‌بینی کرد که چند گل می‌زنیم. ما در این دیدار کمی بی‌دقت بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. مهم سه امتیاز بود که بگیریم و بازی به بازی بهتر شویم و خودمان را برای مرحله حذفی آماده کنیم.

بازیکن تیم‌ملی درباره کلین‌شیت ایران در دو بازی نخست جام ملت‌ها گفت: ما روی ساختار دفاعی‌مان خیلی کار کردیم و هدفمان این است که اول گل نخوریم و بعدا به گل برسیم. خدا را شکر در این دو بازی به این هدف رسیدیم و در بازی‌های دیگر این موضوع را تکرار می‌کنیم.

حاج‌صفی در پایان گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و دومین فینال از هفت فینال را پشت سر گذاشتیم. الان تمرکزمان روی بازی با عراق است.

کنعانی‌زادگان: تیم ملی با شخصیت بازی کرد

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی فوتبال ایران پس از برتری دو گله مقابل ویتنام اظهار کرد: تیم ویتنام تیم باشخصیت و خوبی بود و چیزی برای از دست دادن نداشت. ما هم شخصیت خوبی داشتیم و گل نخوردیم.

وی ادامه داد: پس از آن هم برنامه‌ها خوب پیش رفت و توانستیم دو گل هم به ثمر برسانیم.

او درباره دیدار با عراق گفت: همه بازی‌ها سخت هستند و تمرکز خود را روی سومین فینال خود می‌گذاریم تا بتوانیم مردم ایران را شاد کنیم.

طارمی: می‌توانستیم یک گل دیگر هم بزنیم/ ویتنام دفاعی بازی کرد

مهدی طارمی بعد از پیروزی دو بر صفر تیم ملی ایران مقابل ویتنام گفت: بازی خوبی بود. توانستیم دو گل به حریف بزنیم. حداقل یک گل دیگر می‌توانستیم بزنیم تا نتیجه بهتری بگیریم اما اینطور نشد. در کل خدا را بابت این پیروزی شکر می‌کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه چرا نسبت به بازی با یمن کمتر گل زدیم، اظهار داشت: یمن یک مقدار بازتر بازی کرد. این امید آخر ویتنام بود وآنها به همین دلیل دفاعی بازی کردند و کارمان سخت‌تر شد. در کل خوشحالم که موقعیت‌های خوبی داشتیم و برنده شدیم.

وی در مورد اینکه در بازی با عراق چه اتفاقی خواهد افتاد، گفت: دربازی با عراق هم ان شاءالله بتوانیم برنده شویم.

دیدگاه تان را بنویسید