جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

مربیان امارات و هند بعد از بازی چه گفتند؟

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات با وجود پیروزی تیمش برابر هند اعلام کرد تیمش برای بهتر شدن هنوز نیاز به کار کردن دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس ، تیم ملی فوتبال امارات امشب (پنجشنبه) با پیروزی 2 بر صفر در دومین بازی خود برابر هند صدرنشین گروه A جام ملت‌های آسیا شد.

آلبرتو زاکرونی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال امارات در نشست خبری پس از بازی با هند گفت: بر خلاف بازی ناامید کننده در افتتاحیه جام ملت‌های آسیا برابر بحرین شروع خوبی داشتیم اما گاهی با سرعت تیمی هند مواجه بودیم و در نهایت شکل بازی خود را در نیمه‌دوم تغییر دادیم.

وی افزود: به بازیکنان امارات بابت ارائه بازی خوب و کسب پیروزی تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم تیم ملی فوتبال هند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

زاکرونی درباره  مقایسه قدرت جام ملت‌های آسیا 2019 با سال 2011 که در آن با تیم ملی ژاپن به جام قهرمانی دست یافته بود گفت: سیستم و سطح جام ملت‌های آسیا در سال 2011 با 2019 به طور کامل متفاوت هستند. سطح فنی تیم‌ها با آن سال‌ها تفاوت زیادی کرده و الان 17 تیم آسیایی در جمع 100 تیم برتر رنکینگ فیفا قرار دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات در ادامه خاطرنشان کرد: هر بازی جام ملت‌های آسیا متفاوت است و امارات به دنبال بهبود عملکردش خواهد بود. ما نیاز به کارهای بیشتری برای بهتر شدن داریم. از هواداران اماراتی نیز به خاطر بازی نخست برابر بحرین عذرخواهی و بابت حمایت‌هایشان قدردانی می‌کنم.

استیون کونستانتین، سرمربی انگلیسی تیم ملی فوتبال هند نیز در این نشست خبری گفت: فکر می‌کنم فرصت‌های زیادی را در طول بازی برابر امارات برای رسیدن به گل به ویژه در نیمه‌اول خلق کرده بودیم. مشکل هند این بود وقتی فرصت‌ها را تبدیل به گل نمی‌کنید به عقب باز می‌گردید و تاوان آن را می‌پردازید. ما شایسته کسب نتیجه تساوی در این بازی بودیم اما وقتی فرصت‌ها را از دست بدهید باید تاوانش را هم پرداخت کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید