کسر ۶ امتیاز از استقلال خوزستان قطعی شد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: طی آخرین خبری که روز گذشته به دست من رسید، رای فیفا در مورد کسر شش امتیاز قطعی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، صفرعلی جمال‌پور درخصوص پرداخت بدهی دیوید ساکونی، اظهارکرد: پول این بازیکن هنوز پرداخت نشده و در تلاشیم که مشکل مالی حل شود و این پول را پرداخت کنیم زیرا در غیر این صورت ممکن است که فیفا رای سنگین‌تری را برای استقلال خوزستان در نظر بگیرد.

وی ادامه داد: به هر حال وقتی نظر فیفا کسر شش امتیاز بود، رای آن قطعی است. مگر برای پرسپولیس با آن همه قدرت در تهران رای فیفا برگشت و آیا توانست بازیکن جذب کند؟ یعنی استقلال خوزستان از این موضوع مستثنی است؟

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: من بعید می‌دانم که رای فیفا در مورد استقلال خوزستان تغییر کند. طی آخرین خبری که روز گذشته به دست من رسید، رای فیفا در مورد کسر شش امتیاز قطعی شده است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بوستانی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود؟ گفت: آقای رحیمی دیگر عضو هیات‌مدیره باشگاه اعلام کرده است که تا پایان فصل با آقای بوستانی به عنوان سرمربی تیم همکاری خواهیم داشت، در حالی که من از این موضوع بی‌اطلاع هستم. در هر صورت این هفته در خصوص کادر فنی تعییت تکلیف می‌شود.

جمال‌پور در پایان عنوان کرد:‌ چند روز پیش بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان به حساب آن‌ها واریز شد. استقلال خوزستان بازیکنان خوبی دارد که از نظر کیفی و نوع بازی بسیار خوب هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید