گفت و گوی جی پلاس با ستاره جوان آبی ها؛

مهدی قائدی: از ناداوری و بی عدالتی به اینجا رسیدم/ استقلالی نبودم، هرگز پیراهن آبی را به تن نمی کردم

ستاره این روزهای استقلال می گوید در دوران کودکی قهرمان تکواندو بوده و تنها به خاطر حق خوری در مسابقه نهایی این رشته تصمیم به ترک تکواندو و شروع فوتبال گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ مهدی قائدی از زمانی که حاشیه را کنار گذاشت و سرگرم فوتبال است، تبدیل به بازیکنی بهتری نسبت به ماه های گذشته شده و اکنون عملکردش تحسین وینفرد شفر را هم به دنبال داشته است.

شفر زمانی به خاطر نیمکت نشین کردن قائدی مورد سوال قرار می گرفت اما امروز می تواند به این بازیکن 19 ساله و جوان اعتماد کند و او هم به خوبی جواب اعتماد مربی کهنه کار خود را در بازی با نفت مسجد سلیمان داد.

قائدیِ جوان که پیراهن تیم ملی امید را هم به تن می کند، امیدوار است در فصل جاری بتواند توانایی های واقعی خود را ارائه کند و بیش از پیش در دل هواداران جای بگیرد.

او که این روزها به همراه اللهیار صیادمنش در خط حمله تیمش عملکرد خوبی داشته، در گفت و گویی متفاوت با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ پیرامون موضوعات مختلف صحبت کرد.

** وضعیت استقلال با برد مقابل نفت مسجد سلیمان بهتر شد.

بازی سختی مقابل نفت داشتیم. این سه امتیاز به راحتی به دست نیامد. نفت در شهر مسجد سلیمان تیم خطرناکی است اما خوشبختانه پیروز بازی بودیم تا برای هفته  های آینده انگیزه بیشتری بگیریم.

** بعد از یک فصل کابوس وار با استقلال، ظاهرا در لیگ هجدهم به ستاره قابل اطمینانی برای شفر تبدیل شدی.

تمام تمرکزم را روی فوتبال و کمک به استقلال گذاشته ام. تصمیم گرفتم بیش از پیش تمرین داشته باشم و روز به روز پیشرفت کنم. خوشحالم که در پیروزی استقلال توانستم گل بزنم و به تیمم کمک کنم. از اطمینان شفر هم ممنونم.

بعد از یک سال و نیم با شرایط و فضای استقلال آشنا شدم

** فکر می کردی بعد از مصدومیت و ماجراهای گذشته مجددا بتوانی به ترکیب اصلی استقلال برگردی؟

خدا را شکر مصدومیتم را با موفقیت پشت سر گذاشتم و بعد از گذشت یک سال و نیم است که در استقلال هستم، توانستم با شرایط و فضای حضور در استقلال آشنا شوم و الان عملکرد بهتر از گذشته شده است.

استقلال و نفت مسجد سلیمان/ اللهیار صیادمنش و مهدی قائدی

** شفر هم از تو راضی است؟

شفر راضی است اما سعی می کنم بهتر و بهتر شوم.

** سال قبل می توانستی به جای استقلال به تیم دیگری بروی و کمتر در مرکز توجهات باشی اما به استقلال آمدی. چه دلیلی برای این انتخاب وجود داشت؟

من به استقلال علاقه مند بودم و به خاطر همین موضوع این تیم را انتخاب کردم.

اگر استقلالی نبودم هرگز به این تیم نمی آمدم

** علاقه و عشق به رنگ خاص در فوتبال امروزی تبدیل به مسئله ای کلیشه ای شده! واقعا با قلبت استقلال را انتخاب کردی؟ اگر پرسپولیس پیشنهاد می داد به این تیم نمی رفتی؟

اگر علاقه مند نبودم به استقلال نمی آمدم و مطمئن باشید هرگز پیراهن آبی را به تن نمی کردم.

** آن موقع می گفتند پرسپولیس هم تو را می خواهد؟

از چند تیم پیشنهاد داشتم اما دلم با استقلال بود. بعد از اینکه به عنوان پدیده لیگ دسته یک انتخاب شدم، پیشنهاد استقلال به دستم رسید که غیرقابل باور نبود. خیلی ها گفتند به این تیم نرو اما تصمیم با خودم بود و استقلال را انتخاب کردم.

استقلال و نفت مسجد سلیمان / مهدی قائدی

قرار بود نماینده ایران در  مسابقات جهانی تکواندو باشم

** چطور و در چه شرایطی وارد فوتبال شدی؟

در کودکی تکواندو کار می کردم و علاقه ای به فوتبال نداشتم. قرار بود از بین من و یک نفر دیگر، نماینده ایران در مسابقات جهانی انتخاب شود اما من به خاطر ناداوری باختم و از تکواندو زده شدم و خانواده هم مایل به حضورم در تکواندو نبود. بعد از آن راهی فوتبال شدم و به تیم های شاهین و ایرانجوان رفتم و الان هم در استقلال. آن اتفاق در تکواندو برای من خوب شد.

* یعنی آن ناداوری و بی عدالتی، عامل اصلی حضورت در فوتبال شد؟!

دقیقا. من تکواندو را دوست داشتم اما به خاطر ناداوری و بی عدالتی، دیگر نخواستم ادامه بدم و به سمت فوتبال متمایل شدم که موفق هم بودم.

دیدگاه تان را بنویسید