گزارش جی پلاس؛

جادوگر جدید ایران را بشناسید!

هافبک ایرانی شاغل در شارلوا نشان داده می تواند چندین بازیکن را با دریبل های متوالی از پیش رو بردارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال ایران توانست با حساب یک بر صفر ازبکستان را شکست دهد و به روند پیروزهای خوبی مقابل تیم های آسیایی ادامه دهد. زننده تک گل بازی مهدی ترابی، بازیکن سایپا بود. او سه سال قبل نیز در دیدار تدارکاتی برابر همین تیم در تاشکند، توانسته بود نخستین گل ملی خود را بزند.

همانطور که پیش بینی می شد، کی روش ترکیبی متفاوت را نسبت به جام جهانی روانه میدان کرد و بازیکنانی مانند علی قلی زاده، امیر عابدزاده، وریا غفوری و در ادامه صادق محرمی را هم به بازی آورد.

در کنار عملکرد بی عیب و نقص امیر عابدزاده درون دروازه و خروج های به موقع برای دفع توپ، کی ورش بار فنی و تاکتیکی تیم ملی را با قرار دادن همزمان دو بازیکن به نام علیرضا جهانبخش و علی قلی زاده بالاتر برد. استعداد بالای قلی زاده در دریبل زنی بر کسی پوشیده نیست و این بازیکن که از ابتدای بازی به دفعات بازیکنان ازبک را اذیت کرده بود در نهایت در نیمه دوم، دو بازیکن این تیم را در داخل محوطه جریمه دریبل زد و مقدمات گلزنی تیم ملی را فراهم کرد.

بازیکن شارلوا می توانست در نیمه نخست گل هم بزند اما ضعف او در زدن ضربات با پای راست، مانع از گشودن دروازه ازبکستان شد.

او چندین مرتبه هم اقدام به شوت زدن کرد اما ضربات او دارای قدرت کافی نبود. با این وجود عملکرد خوب این بازیکن برابر یکی از بهترین تیم های آسیایی نوید روزهای خوبی را در خط حمله تیم ملی به خصوص در جام ملت های آسیا می دهد.

به گزارش جی پلاس؛ قلی زاده جام جهانی 2018 را به عنوان یار رزرو تماشا کرد و در یک قدمی رسیدن به فهرست 23 نفره باقی ماند اما حالا جزو یاران اصلی کی روش شده؛ اتفاقی که چهار سال قبل برای سردار آزمون تکرار شده بود.

دیدگاه تان را بنویسید