گزارش جی پلاس از لیگ ملتهای والیبال/ایران صفر- ایتالیا ۳

باخت سوم ایران با ادامه بازی های ضعیف ستاره ها + تصاویر

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در لیگ ملت های والیبال برابر ایتالیا شکست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت های والیبال2018 در کشور آرژانتین به مصاف ایتالیا رفت و برابر این تیم مغلوب شد.

تیم ملی که در بازی اول خود در این هفته 3 بر 2 برابر آرژانتین به برتری رسید، در تلاش بود برابر ایتالیا سومین پیروزی خود را در این مسابقه ها را کسب کند.

تیم ملی ایران با ترکیب میلاد عبادی پور، سعید معروف، محمد موسوی، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور و علی شفیعی بازی را آغار کردند.

خوآنتورنا، راندوزا، جیانلی، انریکو، زایتسف، آنزانی نیز با مربی گری بلنجینی برای ایتالیا به میدان آمدند.

ست اول

"جیانلی" پاسور موفق ایتالیا بعد از اختلاف امتیازی که میان دو تیم در ابتدای بازی ایجاد شد و ایتالیا 11 بر 8 پیش افتاد در خط سرویس قرار گرفت و دو امتیاز را کسب کرد. بعد از این امتیازات کولاکوویچ قائمی را به جای میرزاجانپور برای بهتر شدن دریافت های ایران به زمین فرستاد. در ست اول هم ایران در توپ گیری ها ضعیف عمل کرد. دفاع شفیعی برابر زایتسف بازی را 19-17 کرد و اختلاف 4 امتیازی میان دو تیم کاهش یافت تا سرمربی ایتالیا مجبور به گرفتن وقت استراحت شود. در نهایت این ست با برتری 25 بر 23 ایتالیا به پایان رسید. در ست اول دیدار هردو تیم 3 امتیاز را از خط دفاع کسب کردند. در سرویس ها اما ایتالیا برتری چشم گیری داشتند به شکلی 4 امتیاز را مستقیم از این خط به دست آوردند اما ایران موفق به کسب امتیاز مستقیم از سرویس نشد.

ست دوم

در این ست هم ایتالیا بازی را بهتر آغاز کرد. سرویس های پرسرعت این تیم از مهم ترین عوامل برتری برابر ایران بود. در امتیاز 4 بر یک، ناهماهنگی میان معروف و موسوی باعث شد ایتالیا به امتیاز 6 برسد و کولاکوویچ وقت استراحت بگیرد. با وجود اینکه ایران اختلاف امتیازها را کم کرد اما بازهم ایتالیایی ها با بازیکنانی چون خوآنتورنا و زایتسف بازی را 11 بر 6 کردند. جیانلی بازهم به خط سرویس رفت و دو امتیاز مستقیم را گرفت و بازی 15-9 شد. در اواسط ست دوم سال افزون و کاظمی به بازی آمدند. تک دفاع آنزانی بازی را 22-15 کرد. ایتالیا این ست را راحت تر از ست اول و با نتیجه 25 بر 18 برد. در پایان ست دوم ایتالیا 6 امتیاز مستقیم سرویس را کسب کرده بود اما این عدد برای ایران صفر بود. خوآنتورنا و زایتسف هردو 8 امتیاز را برای تیمشان به دست آورده بودند. عبادی پور و غفور هم هرکدام 7 و 5 امتیاز را برای ایران گرفتند.

ست سوم

در ست سوم فائزی به جای موسوی در ترکیب اصلی قرار گرفت. سال افزون و کاظمی هم بازی را در ست سوم با حضور در ترکیب اصلی آغاز کردند. در این ست و در امتیازهای ابتدایی ایران نزدیک با ایتالیا پیش رفت. با حضور بازیکنان جوان تر در ترکیب ایران کمی با روحیه و جنگنده تر ظاهر شد. ایتالیا در سرویس و توپ گیری عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان داد و توپ بازیکنان ایران به راحتی در زمین آن ها نمی خوابید. زمانی هم که دفاع ایران مهاجم حریف را شناسایی می کرد، ایتالیایی ها با زیرکی توپ را تبدیل به امتیاز می کردند. میلاد عبادی پور اولین امتیاز مستقیم سرویس را برای ایران کسب کرد و بازی 14-16 شد. شریفی هم در ادامه ست سوم به میدان آمد. کولاکوویچ که بازی را از دست رفته می دانست از بقیه بازیکنان جوان خود نظیر حضرت پور و صالحی هم در ست سوم استفاده کرد. در نهایت ایتالیا این ست را هم 25 بر 20 برد تا این تیم در یک بازی بی دردسر 3 بر صفر ایران را شکست بدهد. زایتسف در این بازی بهترین بازیکن تیمش بود.

تیم ملی ایران در هفته اول برابر ژاپن و فرانسه شکست خورد و استرالیا را شکست داد.

شاگردان کولاکوویچ در آخرین بازی خود درهفته دوم یکشنبه ساعت 23:40 به مصاف کانادا می روند.

 

تیم ملی والیبال ایران- ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران- ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران- ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران- ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران- ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران- ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران- ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران- ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران- ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران- ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران- ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران- ایتالیا

 

دیدگاه تان را بنویسید