امروز در جشنواره عروسکی چه نمایش‌هایی ببینیم؟

دومین روز جشنواره نوزدهم نمایش عروسکی تهران مبارک با اجرای ۶ نمایش در بخش صحنه‌ای و ۴ نمایش در بخش خیابانی سپری می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امروز، جمعه نهم تیر ماه تالار اصلی مجموعه تئاترشهر میزبان نمایش «گربه نره و روباه مکار» به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی است که در بخش مهمان و رأس ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در جشنواره اجرا دارد.

تالار قشقایی میزبان نمایش «نیکو نیکلا دره» از کشور گرجستان است که در دو سانس ۱۷و ۱۹ روی صحنه می‌رود.

در تالار سایه نمایش «مَثلِث» به کارگردانی قس یساقی از مشهد روی صحنه می‌رود. این نمایش در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ اجرا دارد.

اما کارگاه نمایش کار خود را با اجرای نمایش «قطعه گمشده» به کارگردانی گلناز اکبری ادامه می‌دهد. این اثر نمایشی که از کرمانشاه در جشنواره شرکت دارد، در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ روی صحنه می‌رود.

سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی امروز شاهد اجرای نمایش «دختر کوچولو» به کارگردانی طیبه آنجدانی از تهران است که دو اجرای آن در ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ روی صحنه می‌رود.

تالار هنر هم همچون روز گذشته میزبان نمایش «جزیره گنج» از کشور برزیل است که در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ اجرا می‌شود.

اما در بخش فضای باز چهار اثر نمایشی در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر اجرا دارند.

«ربات‌های غول پیکر» به کارگردانی حامد زارعان نخستین نمایشی است که امروز، ۹ تیر ماه در این بخش اجرا دارد. این نمایش که از شهر تهران در جشنواره شرکت کرده، ساعت ۱۹ اجرا دارد.

«بوسلمه، غول دریاها»، دیگر نمایشی است که در فضای باز اجرا دارد. این نمایش به کارگردانی فاطمه بحرینی و به عنوان اثری از آبادان ساعت ۱۹و ۳۰ دقیقه اجرا می‌شود.

«شیلو» به کارگردانی فرامرز غلامیان عنوان نمایشی است از شاهین شهر که ساعت ۲۰ اجرا دارد و با فاصله نیم ساعت بعد در ساعت ۲۱ هم نمایش «آذربایجان آیین لری»، به کارگردانی اکبر زایج از مرند اجرا می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید