آغاز پیش‌فروش بلیت‌های فیلم جشنواره فجر

طبق اعلام مسئولان جشنواره فیلم فجر از ساعت ۱۰ صبح امروز ۱۰ بهمن ماه، پیش فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر آغاز شده و جدول نمایش فیلم‌ها نیز به دلیل آغاز پیش فروش بامداد امروز در دسترس قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، طبق پیگیری ها و با مراجعه به سه سایت معرفی شده، سایت "گیشه ۷" در دسترس است و "آی تیکت" با کمی تاخیر به روز می‌شود اما "ایران تیکت" تا لحظه مخابره این خبر بسیار کُند عمل می‌کند.

همزمان با آغاز پیش فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر، جدول اکران سینماهای مردمی (بخش سودای سیمرغ) منتشر شد و در این جدول اسامی فیلم‌های و سانس‌ها مشخص شده و برخلاف روال معمول برخی سنوات گذشته، بلیت فیلم‌ها جدا، جدا هم فروخته می‌شود و بصورت سری نیست.

روابط عمومی جشنواره فیلم فجر همچنین در چند روز گذشته اعلام کرد که طبق سنوات گذشته، فروش بلیت فیلم‌های جشنواره به صورت برخط و از طریق سامانه‌های آی‌تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com) و گیشه هفت (gisheh۷.ir) خواهد بود.

امکان خرید بلیت فیلم‌های جشنواره برای هر شماره تلفن همراه در هر سامانه‌ی فروش بلیت، تعداد ۴ قطعه بلیت از هر فیلم خواهد بود؛ البته لازم به یادآوری است، بلیت های خریداری شده امکان ابطال یا تعویض ندارند، بنابراین تماشاگران محترم باید با دقت نظر کافی در زمان خرید بلیت به انتخاب سینما، سالن و سانس نمایش اقدام نمایند.

به منظور سهولت در خرید و امکان خدمات‌دهی مطلوب به تماشاگران عزیز، مرکز تماس سامانه‌های فروش بلیت (مندرج در سامانه‌ها)، روزانه از ساعت ۹ الی ۲۳ پاسخ‌گوی تماس‌های تلفنی مخاطبان خواهند بود. بدیهی است، زمان فروش بلیت فیلم‌های جشنواره در استان‌ها و بخش بین‌الملل متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید