هریسون فورد با «ایندیانا جونز۵» آمد

«ایندیانا جونز ۵» با نخستین تیزر فیلم شنبه در نمایشگاه «دیزنی ۲۳» دیده شد و هریسون فورد در برابر حاضران درباره آن حرف زد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از ورایتی، نخستین تریلر فیلم پنجم «ایندیانا جونز» در نمایشگاه سالانه دیزنی دیده شد. در این برنامه هریسون فورد در برابر علاقه‌مندان حاضر شد تا درباره این فیلم صحبت کند.

وی با حالتی کاملاً احساسی گفت: از اینکه این فیلم‌ها را که تجربه‌ای باورنکردنی برای همه ما هستند ساختید، متشکرم.

وی با اشاره به فیبی والربریج که از بازیگران این فیلم است گفت: او فوق‌العاده بود.

فورد در این برنامه تاکید کرد که بازی در این مجموعه برای او با فیلم پنجم به پایان می‌رسد و گفت: دیگر یک بار دیگر برای شما زمین نمی‌خورم.

در حالی که جیمز منگولد کارگردان این فیلم است، داستان آن بشدت مخفی نگه داشته شده است. تنها اطلاعات درباره این فیلم همان است که در تریلر دیده شد و البته در رسانه‌های اجتماعی نیز منتشر نشد و تنها حاضران در نمایشگاه توانستند آن را ببینند.

آخرین بار شخصیت «ایندی» ۱۴ سال پیش روی پرده‌ها دیده شد که با فیلم «ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین» بود. فورد در زمان بازی در آن فیلم ۶۴ ساله بود و اکنون ۸۰ ساله است. بنابراین به نظر می‌رسد می‌توان گفت هیچ مانعی نتوانست این باستان‌شناس بزرگ را متوقف کند.

مدس میکلسن، توبی جونز، بودی هالبروک، توماس کرچمن و آنتونیو باندراس دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این اولین فیلم از مجموعه «ایندیانا جونز» است که اسپیلبرگ کارگردانی آن را انجام نداد و تنها به عنوان تهیه‌کننده در کنار پروژه ماند. منگولد کارگردانی فیلم‌هایی چون «لوگان» و «فورد در برابر فراری» را برعهده داشته است.

جان ویلیامز نیز بار دیگر آهنگ این فیلم را ساخته است. وی اوایل سپتامبر در «هالیوود بال» تم جدیدی به نام «تم هلنا» از موسیقی متن این فیلم را معرفی کرد.

«ایندیانا جونز ۵» قرار است ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ راهی سینماها شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید