مراسم تشییع پیکر مادر ژاپنی شهید «محمد بابایی»

مراسم بدرقه پیکر «کونیکو یامامورا» (سبا بابایی) مادر ژاپنی شهید «محمد بابایی» با حضر اقشار مختلف مردم در تهران برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در این مراسم،آیت‌الله حمیدی در سخنانی کوتاه پس از اقامه نماز بر پیکر مادر شهید بابایی، بیان کرد: یک دسته از کسانی که شفاعت می‌کنند شهدا هستند. ما جز خوبی از این مادر شهید ندیدیم.  کسانی که عزیزان خود را از دست دادند به سعادت رسیده‌اند.

همچنین حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حضور این مادر شهید در کشورمان بسیار پر خیر و برکت بوده است.  این مادر شهید بالاترین منشأ خیر است. او علاوه براینکه مادر شهید است مدرسه‌ای هم ساخته است.

«کونیکو یامامورا» (سبا بابایی) مادر ژاپنی شهید «محمد بابایی» که از چندی قبل به دلیل ضایعه تنفسی در بیمارستان خاتم الانبیا بستری بود، روز جمعه دهم تیر ماه به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم وداع با پیکر این مادر شهید شامگاه گذشته با حضور اقشار مختلف مردم در معراج الشهدای تهران برگزار شد. مراسم بدرقه پیکر کونیکو یامامورا تا خانه ابدی خود، امروز یکشنبه ۱۲ تیرماه از مقابل مسجد انصار الحسین (ع) در خیابان پنجم نیرو هوایی برگزار شد. قرار است پیکر این مادر شهید پس از تشییع، در قطعه ۴۵ بهشت زهرا (ص) به خاک سپرده شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید