خشایار اعتمادی: رئیس جمهور شنونده دغدغه هنرمندان بود

خشایار اعتمادی خواننده موسیقی پاپ که یکی از حاضرین ضیافت افطاری سید ابراهیم رئیسی در پنجشنبه شب گذشته بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ضیافت افطاری ریاست جمهوری حدود 170 هنرمند در عرصه های مختلف موسیقی، تئاتر، سینما و ... حضور داشتند که در این نشست صمیمانه سید ابراهیم رئیسی حدود دوساعت شنونده درخواست ها ، نیاز ها ، راهکار و رویکرد هنرمندان در سرفصل های مختلف بود . با برخی از هنرمندان درباره این دیدار گپ و گفت زده ایم.

برنا نوشت؛ خشایار اعتمادی خواننده موسیقی پاپ که یکی از حاضرین ضیافت افطاری سید ابراهیم رئیسی در پنجشنبه شب گذشته بود درباره این دیدار و نگاه رئیس جمهور به مقوله هنر و اولویت های این عرصه و آنچه محصول این گپ و گفت با ریاست جمهوری است گفت: حدود 27 سال می شود که در این نوع ضیافت ها حاضر می شوم و مسئولین فقط شنونده دغدغه ها بودند و کاری نمی کردند در واقع مسئولین باید در این خصوص راهکاری را بیابند که در آن شادکامی و ارتقا فرهنگ در اجتماع را بالا ببرند اما مسئله ای که بسیار اهمیت دارد عملکرد روسای جمهور است تا با گمانه زنی ، تعامل و گفت و گو خواسته های مردم را عملی کنند و باعث رفع معضلات شوند. در ضیافت افطاری پنجشنبه شب معضلات اهالی هنر توسط سید ابراهیم رئیسی شنیده و تایید شد تا در اسرع وقت به آن ها رسیدگی کند و امید است که همینطور باشد.

خشایار اعتمادی در پایان و در این خصوص که فضای نشست چگونه بود و چقدر فضای پیش رو را مثبت می بینید اظهار کرد: من کاری با نگرش های سیاسی ندارم و تنها امیدوارم چراکه امید خواسته هر انسانی است که قبل از هر مسئله ای معضلات اجتماعی، اقتصادی و ارتزاق مردم کشور حل شود و در کنار آن نیز هنر و فرهنگ که دو مقوله مهم محسوب می شوند می توانند راهکار و راهگشای بسیاری از معضلات جامعه باشند و نیاز است تا از زبان هنرمند به گوش مسئولان از جمله رئیس جمهور برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید