امیر غفارمنش عنوان کرد؛

مردم این روزها تشنه لبخند هستند

بازیگر «دردسرهای عظیم» گفت: اکران فیلم «شهر گربه‌ها» را در چرخه سینما دارم، به دلیل نوع سبک و سیاق خود و ارتباطی که به صورت چند سویه با کودک و حتی والدین ایجاد کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امیر غفارمنش درباره آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در نمایش «بانوی محبوب من» به کارگردانی گلاب آدینه را به پایان رساندم. 

میزان نوشت؛ این بازیگر سینما پیرامون حضور خود در فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها» بیان کرد: همچنین اکران فیلم «شهر گربه‌ها» را در چرخه سینما دارم، به دلیل نوع سبک و سیاق خود و ارتباطی که به صورت چند سویه با کودک و حتی والدین ایجاد کرده است.

بازیگر سریال‌هایی چون «دردسرهای عظیم»، «بوم وبانو»، «دنگ و فنگ»، «روزگار» و «خوش نشین‌ها» اظهار داشت: موسیقی یکی از فاکتورهای جذب مخاطب به ویژه کودکان است که نیازمند شادی و روحیه شاد هستند بنابراین علاوه بر «شهر گربه‌ها» فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید» و حتی «کلبه عموپورنگ» موسیقی و فضای موزیکال را برای بستری شاد و تلطیف شده در لایه‌های ساختاری خود قرارداده اند و به طور کل علی رغم اینکه موسیقی یکی از عناصر جذاب برای کودکان است که باید در آثار نمایشی مورد توجه قرار گیرد، کمبود آن در بیشتر آثار احساس می‌شود.

بازیگر فیلم‌های سینمایی «نفوذی» و »خانه‌ای روی آب» اظهار داشت: معتقدم «شهر گربه‌ها» عنوان جذابی برای این اثر سینمایی است و در واقع هر نامی با پیشوند شهر، شروع گردد مثل شهر موش‌ها و شهر قصه‌ها، جذابیت‌های خاصی به نام یک اثر خواهد بخشید.

غفارمنش ابراز کرد: سید جواد هاشمی که نویسندگی فیلمنامه این فیلم را خود بر عهده داشته از آن دسته افرادی است که نمی‌شود در نوشته‌هایش دست برد، ولی من جزو بازیگرانی هستم که گاهی دیالوگی خارج از فیلمنامه می‌گویم یا بداهه‌ای دربازی انجام می‌دهم که نه تنها اعتراضی نمی‌کند بلکه استقبال هم می‌کند و در این فیلم به اندازه نقشی که باید داشته باشم در پیشبرد فیلمنامه سهیم هستم.

این بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون نقش خود در فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها» تصریح کرد: ترجیح می‌دهم در مورد کاراکترم در این فیلم صحبت نکنم چرا که گفت‌وگو درباره آن، نقش را فاش کرده و از جذابیت‌های آن می‌کاهد.

غفارمنش به تاثیر آثار طنز در روحیه مخاطب خاطرنشان کرد: معتقدم فضا آنچنان در ارتباط با جذب مخاطب تأثیرگذار نیست بلکه در این عرصه آنچه که می‌تواند موثر واقع شود موضوع یک اثر و نوع پرداخت به آن است همچنین چیزی که می‌تواند تضمین کننده استقبال از آثار سینمایی باشد ساخت تولیدات نمایشی در ژانر طنز است، چرا که مردم این روزها تشنه لبخند هستند و شادی قیمت پیدا کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید