مهران مدیری: از بازی در "درخت گردو" پشیمانم چون بازی افتضاحی بود!

مهران مدیری درباره بازی در فیلم "درخت گردو" گفت: از بازی در «درخت گردو» ابراز پشیمانی کردم چون بازی افتضاحی بود که روی دوستی و آشنایی پذیرفتم و گذشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهران مدیری در پایان نشست خبری فیلم «خائن‌کشی» روز گذشته در جواب به پرسشی درباره بازی در «درخت گردو» پشیمان است و این‌که آیا حضورش در «خائن کشی» را مثبت می‌داند یا نه؟ این بازیگر در پاسخ گفت: «از بازی در «درخت گردو» ابراز پشیمانی کردم چون بازی افتضاحی بود که روی دوستی و آشنایی پذیرفتم و گذشت، اما مگر می‌شود با مسعود کیمیایی بازی کنی و بد بازی کنی؟ آقای کیمیایی یک پیشنهادهایی برای بازیگر دارند که در گوش بازیگر می‌گویند و بازی ساخته می‌شود.»

او ادامه داد: «من اعتقاد دارم هر بازیگری در طول زندگی‌اش حداقل یک بار باید با مسعود کیمیایی کار کند. او انسان با دانشی است و بازیگر، بسیار از او یاد می‌گیرد. من یواشکی کنار مانیتور می‌رفتم و قاب‌بندی یاد می‌گرفتم. مسعود کیمیایی سینما را واقعا بلد است.»

مدیری درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین در جشنواره فیلم فجر امسال گفت: «اگر سیمرغ را به من بدهند خوشحال خواهم شد. همه افراد جایزه گرفتن را دوست دارند و این حس به آدم دست می‌دهد که انگار کارش را درست انجام داده است.»

 

دیدگاه تان را بنویسید