وقتی کیک تولد بهنوش بختیاری با ملکه انگلیس مقایسه شد!+ عکس

یکی از تصاویری که روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های زیادی روبه‌رو بود، مقایسه کیک جشن ۷۰ سالگی سلطنت ملکه انگلیس با کیک تولد بهنوش بختیاری بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، از یک سو تصویر کیک تولد ملکه انگلیس بسیار ساده و از آن طرف کیک تولد بهنوش بختیاری چند طبقه و با تزیینات زیاد است.

روزنامه خراسان نوشت؛ کاربران به این اتفاق واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «فکر نکنید که ملکه انگلیس اهل بریز و بپاش نیست بلکه او مشاوری دارد که می‌گوید اگه بریز و بپاش‌ها در تصویر مشخص باشد، مردم شاکی می‌شوند.» کاربر دیگری نوشت: «جالب است بهنوش بختیاری و امثال او به مردم می‌گویند غر نزنید! ما هم مشکلات اقتصادی داریم، بعد این تصویرها بیرون می‌آید.» کاربری هم نوشت: «مهمان زیاد داشته بختیاری و می‌خواسته به هر کدام یک تکه برسد دیگر.» 

شهریور امسال بود که بهنوش بختیاری ویدئویی از کیک تولد ۷ طبقه خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت: «تمام ورقه‌های روی کیک از آب طلا بود... اصلا نمی‌دانم چه‌طور تشکر کنم... مگر داریم... مگر می‌شود این همه لطف؟!» 

الیزابت دوم، ملکه بریتانیا، اولین حکمران سلطنتی این کشور است که روز گذشته، (۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۶ فوریه ۲۰۲۲) دوره تاج و تخت او به ۷۰ سالگی رسید.

مقایسه کیک ملکه انگلیس با کیک بهنوش بختیاری

مقایسه کیک ملکه انگلیس با کیک بهنوش بختیاری

دیدگاه تان را بنویسید