برنامه‌های تلویزیون برای جشنواره فیلم فجر

شبکه های سه، چهار و نمایش با ویژه برنامه هایی به پوشش کامل رویدادهای چهلمین جشنواره فیلم فجر می‌پردازند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شبکه سه با برنامه «هفت» هر شب ساعت ۲۳:۳۰ تا پایان جشنواره به پوشش جشنواره فیلم فجر می پردازد. این برنامه با اجرای محمدحسین لطیفی و با حضور مجری منتقد مسعود فراستی روی آنتن می رود.

گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما با برنامه «سینما ملت» با اجرای وحید رونقی، از ۱۲ بهمن و همزمان با آغاز چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر هر شب ساعت ۲۳ به مدت ۱۱ شب، به پوشش مهم‌ترین رویداد هنری کشورمان می پردازد. تهیه کننده «سینما ملت» احسان حسینی و سردبیر و کارگردان نیز سجاد مهرگان است.

مرور آثار حاضر در این دوره جشنواره به همراه انعکاس برنامه‌ها و نشست‌ها، گفتگو با عوامل فیلم‌ها و پخش آیتم‌های ویژه‌ای به مناسبت چهلمین دوره جشنواره از بخش‌های این برنامه خواهد بود.

سعید قطبی زاده و نعمت الله سعیدی دو منتقدی هستند که در این ویژه برنامه فیلم ها را نقد و بررسی می کنند.

همچنین شبکه نمایش نیز با برنامه «سینمایش» به پوشش چهلمین جشنواره فیلم فجر می‌پردازد. برنامه «سینمایش» از ۱۱ بهمن‌ ماه و همزمان با آغاز چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر تا شب پایانی جشنواره، هر شب در باکس ساعت ۲۱ شبکه نمایش و در ویژه برنامه‌ای به مدت ۹۰ دقیقه، به پوشش مهم‌ترین رویداد سینمایی کشورمان خواهد پرداخت.

مرور آثار حاضر در این دوره جشنواره به همراه انعکاس برنامه‌ها و نشست‌ها، گفت و گو با عوامل فیلم‌ها، سینماهای مردمی در تهران و سایر استان‌ها و آیتم‌های ویژه‌ای به مناسبت چهلمین دوره جشنواره از بخش‌های این برنامه خواهد بود. «سینمایش» با اجرای حمید ترابیان در تامین برنامه شبکه نمایش تولید می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید