امین زندگانی : خدا خیلی دوست‌مان داشت که تلفاتی نداشتیم

امین زندگانی در بحبوحه روزهای کرونایی نمایشنامه «رویا در شب نیمه تابستان» اثر شکسپیر را دست گرفت تا آن را بعد از تمرین‌هایی طولانی با هنرجویان جوانش روی صحنه بیاورد. حالا یک سال و اندی از شروع تمرین‌های این نمایش می‌گذرد و این اثر نمایشی به زودی روی صحنه می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، این بازیگر و کارگردان با ارایه توضیحاتی درباره روند آماده‌سازی این نمایش می‌گوید: خدا خیلی دوست‌مان داشت که در مدت تمرین این نمایش هیچ یک از اعضای گروه درگیر بیماری نشد و هیچ تلفاتی نداشتیم.

ایسنا نوشت؛ زندگانی که یک سال و اندی است تمرین این نمایش را آغاز کرده، ادامه می‌دهد: این نمایش را به صورت کارگاهی و با تکیه بر توانمندی هنرجویان خودم در آکادمی بازیگری سینمایش تمرین کرده‌ایم. البته در این مدت به دلیل تعطیلات پی در پی کرونایی آسیب بسیار دیدیم و متاسفانه بعضی از اعضای گروه، امکان همراهی با ما را نیافتند و در این اجرا حضور ندارند ولی خوشبختانه هیچ یک از اعضا، درگیر بیماری نشدند و از این جهت خدا خیلی دوست‌مان داشت.

او با تقدیر از همراهی خانواده هنرجویان اضافه می‌کند: آنها با حوصله و صبر بسیار و البته با اعتماد کامل در کنار این کار قرار گرفتند. روزی که تمرین را آغاز کردیم، صحبتی از واکسن نبود و شرایط بسیار ترسناک می‌نمود. با این حال خانواده‌ها به ما اعتماد کردند و ما هم سفت و سخت همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردیم و خوشبختانه مشکلی پیش نیامد و حالا جای خوشحالی است که زحمات بچه‌ها بعد از این همه سختی، به بار نشسته و به زودی روی صحنه در مقابل تماشاگران قرار خواهد گرفت.

زندگانی که امسال اولین فیلم سینمایی خود را هم کارگردانی کرده، درباره فعالیتش در تئاتر و سینما در روزهای سخت کرونایی می‌گوید: از همان روز اول ورود کرونا، به این فکر می‌کردم که نباید منفعل بود و خدا دوست‌مان داشت که منفعل نشدیم. این هم یک نوع جنگ است. مگر در جنگ زندگی را تعطیل می‌کنیم؟! هر جنگی ارتش خود را دارد و در این جنگ هم دو ارتش بزرگ داشتیم؛ اول کادر درمان که همه ما مدیون تلاش‌ها و گذشت‌هایشان هستیم و دوم، عزیزانی که در حوزه فرهنگ و هنر فعال هستند و با سختکوشی و خطر پذیری، با ساخت آثار هنری متنوع، مخاطب را از محتوای فرهنگی بهره‌مند ساختند تا در این دوران سخت تنها به محتوای فضای مجازی که چندان هم با کیفیت نیست، بسنده نکند.

زندگانی که بخش بزرگی از بازیگران اولین فیلم خود را از میان هنرجویان موسسه آموزشی‌اش انتخاب کرده، ادامه می‌دهد: خوشبختانه با این بچه‌ها شکل یک خانواده را پیدا کرده‌ایم و تجربه‌های خیلی خوبی در کنار هم به دست آورده‌ایم. البته اولین فیلم من به جشنواره فجر امسال  نرسید و با وسواسی که در زمینه ساخت موسیقی و دیگر مراحل آن داریم، به احتمال زیاد، فیلم را به جشنواره سال آینده ارایه می‌دهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید