پربیننده‌ترین سریال تلویزیون معرفی شد

نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون سریال‌های سیما در آبان ماه ۱۴۰۰ نشان می‌دهد ۷۸/۸ درصد مردم در نیمه ابتدایی و ۷۹/۱ درصد در نیمه دوم این ماه مخاطب سریال های تلویزیون بودند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سریال «سرجوخه» از شبکه سه سیما با ۲۷/۷ درصد مخاطب در نیمه اول و با ۳۲/۹ درصد مخاطب در نیمه دوم آبان ماه در صدر سریال‌های تلویزیون قرارگرفته است.

بر مبنای این آمار در نیمه اول آبان ماه سریال‌های «سرجوخه» از شبکه سه سیما با ۲۷/۷ درصد و «روزگار جوانی» از شبکه پنج سیما با ۹/۸ درصد بیشترین بیننده را داشته­ اند و در نیمه دوم این ماه، سریال «سرجوخه» با ۳۲/۹ درصد، «پلاک ۱۳» از شبکه سه سیما با ۱۷/۷ درصد و  «روزگار جوانی» با ۸/۹ درصد بیشترین مخاطب را از آن خود کرده‌اند.

از بین سریال‌های بازپخش شده سیما، در نیمه اول آبان ماه «دلدادگان» از شبکه آی فیلم با ۱۳/۹ درصد پربیننده‌ترین سریال بوده است و سریال‌های «نون خ ۲» با ۱۳/۳ درصد از شبکه آی فیلم، «زیرخاکی۱» با ۵/۲ درصد از شبکه یک سیما و «شمعدونی» با ۵/۱ درصد از شبکه تماشا در رده‌های بعدی قرار دارند.

در نیمه دوم آبان ماه سریال «نون خ ۳» پخش شده از شبکه آی فیلم با ۱۵/۴ درصد بیننده، بیشترین مخاطب را داشته است. سریال‌های «بچه مهندس۱» از شبکه آی فیلم با ۱۰/۶ درصد، «شمعدونی» از شبکه تماشا با ۵/۳ درصد و «زیرخاکی۲» از شبکه یک سیما با ۵ درصد مخاطب در رتبه‌های بعدی هستند.

سریال‌های بازپخش شده شبکه‌های استانی، ۲۷/۱ درصد بیننده در نیمه اول آبان ماه را داشته‌اند و ۲۴/۸ درصد از پاسخگویان غیر تهرانی را در نیمه دوم این ماه به خود اختصاص داده‌اند.

در نیمه اول آبان ماه ۳۰/۹ درصد بیننده شبکه نمایش خانگی و ۱۷/۳ درصد بیننده سریال‌های شبکه‌های ماهواره‌ای بوده‌اند. در نیمه دوم این ماه نیز ۳۲/۴ درصد متعلق به شبکه نمایش خانگی و ۱۷/۴ درصد مربوط به شبکه‌های ماهواره‌ای بوده است.

۱۵/۷ درصد پاسخگویان، بیننده تکرار سریال‌های سیما در نیمه اول آبان ماه از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن­ های اینترنتی بوده‌اند. ۱۲/۶ درصد مخاطب در نیمه دوم آبان ماه گزارش شده است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید