بیشترین فیلم‌هایی که هندی ها در ۲۰۲۱ تماشا کردند

اخیراً گوگل ایندیا، فیلم‌هایی که در سال ۲۰۲۱ در هند بیشترین جستجو را داشته‌اند، معرفی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امسال هم مانند هر سال، بالیوود یکی از پرجستجوترین صنعت فیلم را داشته است که در این مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد.

زنده باد بهیم (Jai Bhim)

فیلم «زنده باد بهیم» محصول کشور هند و در ژانر جنایی، درام و به کارگردانی تی جی ناناول در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است که در آن بازیگرانی چون آروموگام، لیو مول خوزه، سوریا و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این فیلم درمورد یک فرد روستایی است که پلیس به دروغ برای او پرونده سازی کرده است و همسر باردارش مجبور می‌شود برای کمک کردن به او به یک وکیل حقوق بشر مراجعه کند تا عدالت در حق همسرش اجرا شود.

شیرشاه (Shershaah)

فیلم هندی «شیرشاه»، ساخت کشور هند و محصول سال ۲۰۲۱ است و در ژانر اکشن، بیوگرافی و درام ساخته شده است که کارگردانی آن را ویشنووردان و نویسندگی این فیلم را ساندیپ شریواستاوا برعهده داشته‌اند. در فیلم «شیرشاه» بازیگرانی مانند سیدارت مالهوترا، کیارا ادوانی، شیو پاندیت و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم «شیرشاه» درمورد کاپیتان ویکرام باتراست که در جنگ کارگیل میان دو کشور هند و پاکستان، شجاعت به خرج داد و رهبری افرادش را برعهده گرفت.

رادهه (Radhe)

«رادهه» یک فیلم سینمایی اکشن هندی و محصول ۲۰۲۱ است که کارگردانی آن را پرابو دوا برعهده داشت و بازیگرانی چون سلمان خان، دیشا پاتانی، جکی شروف و راندیپ هودا در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رادهه تعقیب و گریز می‌کند تا بتواند ثروتمندترین مرد شهر را پیدا کند. رادهه بیش از هر زمان دیگر به خطر افتاده است و تعقیب و گریزهایش بسیار زیاد است.

بل باتم (Bell Bottom)

«بل باتم»، یکی دیگر از فیلم‌های هندی ساخت سال ۲۰۲۱ و در ژانر اکشن هیجان انگیز است. کارگردانی این فیلم را رانجیت تاواری برعهده داشته است و از بازیگران آن می‌توان به وانی کاپور، آکشای کومار و هوما کورشی نام برد.

داستان فیلم برمی‌گردد به دهه ۸۰ میلادی که یک مأمور بسیار باهوش، اولین عملیات مخفیانه هند را انجام می‌دهد و تلاش می‌کند گروگان‌های یک هواپیمای ربوده شده را نجات دهد.

جاودانه‌ها (The Eternals)

«جاودانه‌ها» یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس کمیک‌های مارول به همین نام ساخته شده است. این بیست و پنجمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است که در آن بازیگران مشهوری چون آنجلینا جولی، کمیل نانجیانی و جما چان در نقش سرسی به ایفای نقش می‌پردازند.

استاد (Master)

این فیلم هندی در مورد یک استاد است و در مدرسه نوجوانان با یک فردی که گانگستر است، درگیر می‌شود. کاناگاراج کارگردانی این اثر را برعهده دارد و بازیگرانی چون ویجی و ویجی ستوپاتی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

سوریاوانشی (Sooryavanshi)

سوریاوانشی، یک فیلم بالیوودی در ژانر اکشن، جنایی و هیجان انگیز است که آکشای کومار، بازیگر نقش اصلی آن است و در آن بازیگران دیگری، چون کاترینا کایف و جکی شروف و گلشن گروور به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم درمورد سوریاوانشی مامور سختگیر مبارزه با مواد منفجره و ضد تروریسم در شهر بمبئی است چراکه افرادی تروریست در تمام مکان‌های پرجمعیت هند و شهر بمبئی شروع به بمب گذاری می‌کنند و به همین دلیل، سوریاونشی با هوش و درایت خود باید جلوی این افراد را بگیرد تا مردم بی گناه آسیب نبینند.

گودزیلا در برابر کونگ (Godzilla vs. Kong)

گودزیلا در برابر کونگ، یک فیلم آمریکایی در ژانر هیولایی به کارگردانی آدام وینگارد و محصول سال ۲۰۲۱ است.

این فیلم دنباله‌ای برای گودزیلا: سلطان هیولا‌ها در سال ۲۰۱۹ و کونگ: جزیره جمجمه در سال ۲۰۱۷ و چهارمین فیلم دنیای سینمایی هیولا‌های برادران وارنر است و رویارویی این دو هیولا را در نبردی به نمایش می‌گذارد.

دریشیام ۲ (Drishyam 2)

فیلم «دریشیام ۲» به کارگردانی نیشکانت کامت است که توانست در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ از نظر IMDb و مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار بگیرد.

بهوج افتخار هند (Bhuj The Pride of India)

این فیلم، ژانری اکشن، درام و تاریخی دارد و محصول سال ۲۰۲۱ کشور هندوستان است. کارگردانی این فیلم را آبیشک دودهاییا برعهده داشته است و بازیگرانی، چون سانجی دات و آجی دوگان و... در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید