ماجرای لال شدن لیندا کیانی در کودکی!

لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون، با حضور در برنامه «خندوانه» ماجرای لال شدن خود در دوران کودکی را تعریف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، لیندا کیایی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه خندوانه گفت: آبادانی هستم و زمان جنگ با خانواده به تهران آمدم. کلاس اول ابتدایی روبروی مدرسه ما در تهران بمباران شد و مدتی لال شدم! حتی چند روز به خاطر دوری از این حوادث، به خانه خاله ام رفتیم اما آنجا هم بمب زدند و دوباره با موج انفجار وسط اتاق پرت شدیم.

این بازیگر درباره اخلاق خود بیان کرد:حسادت در من خیلی کم است و خیلی رو راست هستم. به نظرم باید با سیاست‌تر زندگی کنم؛ یک جا‌هایی باید زیرکی بیشتری داشته باشم.

کیانی درباره تحصیل در رشته فلسفه گفت: همیشه یکسری سوال داشتم و کسی پاسخگوی آنها نبود؛ یادم است کلاس چهارم ابتدایی بودم خواهر دوستم گفت هر جوابی در زندگی بخواهی به دست بیاوری باید فلسفه بخوانی! به همین دلیل با پشتکار بسیار فلسفه خواندم.

در بخشی از برنامه کیانی درباره مادرش گفت: تمام زندگی من مادرم است. اگر بداخلاقی می‌کنم خودش می‌داند که با تمام وجودم خیلی دوستش دارم.

رامبد جوان هم به همین بهانه پیامی به مادرش داد و گفت: هما خانوم خیلی مخلصم من هم شما را خیلی دوست دارم. تو یکی از مهمترین آدم‌های زندگی ام هستی. همانطور که پدرم، خواهرم، همسرم و نوردخت در زندگی‌ام مهم هستند. مادرم می‌خواهم بگویم، چاکرتم.

 

دیدگاه تان را بنویسید