دومین سریال پرمخاطب نتفلیکس/ فصل سوم سریال «لوپین» در دست ساخت

تصویربرداری فصل سوم سریال «لوپین» که یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های نتفلیکس است در پاریس شروع شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از ورایتی، سریال «لوپین» که یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های نتفلیکس است و عمر سای بازیگر مشهور فرانسوی در آن بازی می‌کند، اکنون در حال تصویربرداری در پاریس است.

مهر نوشت؛ عمر سای در این سریال اکشن-جنایی در نقش یک دزد به نام آسان دیوپ ظاهر شده که شخصیت وی با الهام از آرسن لوپین شکل گرفته است. وی تصمیم دارد به تلافی بلایی که خانواده‌ای ثروتمند بر سر پدرش آوردند، از آنها انتقام بگیرد.

این سریال پس از «بازی مرکب» دومین سریال پرطرفدار نتفلیکس در سطح جهان است.

شروع تصویربرداری فصل سوم این سریال از طریق توییتر عمر سای و نتفلیکس اعلام شد. سای که اکنون ساکن لس‌آنجلس است با پست کردن یک سلفی از خودش در حالی که منظره پشت‌بام‌های پاریس در پشت سرش است، نوشته است: از بودن در خانه حس خوبی دارم. «لوپین» قسمت سوم در دست تولید است.

نتفلیکس هم با پست کردن همان تصویر نوشته است: حدس بزنید چه کسی برگشته تا سریال را بدزدد؟

این سریال اقتباسی که در دنیای امروز می گذرد توسط «گامون» تولید شده و جورج کلی خالق آن با همکاری فرانسواز اوزان از «تجارت خانوادگی» فیلمنامه را برمبنای رمان‌های مشهور موریس لوبلان نوشته است.

۲ فصل پیشین این سریال در ۱۰ قسمت سال ۲۰۲۱ به نمایش درآمدند و با موفقیت آن نتفلیکس و عمر سای یک قرارداد چند ساله برای تولید فیلم امضا کردند که در نوع خود اولین قرارداد نتفلیکس با یک چهره فرانسوی بود.

اوایل این هفته سای در پاریس دهمین سال اکران فیلم «دست‌نیافتنی‌ها» را با بازیگر همراهش در فیلم فرانسواز کلوزت و اولیویه ناکاشه کارگردان فیلم جشن گرفت. این بازیگر به زودی با فیلم «پدر و سرباز» درامی اکشن از جنگ جهانی اول درباره قهرمانان فراموش شده جنگ آفریقا ساخته متیو وادوپیه در سینما دیده می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید