هیلی بنت برنده جایزه بازیگری نسل نو جشنواره کامریمج شد

فستیوال بین‌المللی فیلمبرداری انرگا کامریمج اولین جایزه بازیگری خود را به هنلی بنت اهدا می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از هالیوود ریپورتر، فستیوال فیلم بین‌المللی فیلمبرداری انرگا کامِریمِج قصد دارد برای نخستین بار یک جایزه بازیگری تحت عنوان جایزه «نسل نو» اهدا کند و هیلی بنت ستاره نوظهور هالیوودی را به عنوان دریافت‌کننده آن انتخاب کرده است.

بیست‌ونهمین دوره این فستیوال بین روزهای سیزدهم تا بیستم نوامبر در شهر تورون واقع در لهستان برگزار می‌شود و بنت جایزه را به صورت حضوری دریافت خواهد کرد.

او همچنین جدیدترین پروژه خود یعنی «سیرانو» ساخته جو رایت را در این فستیوال به نمایش خواهد گذاشت. این فیلم موزیکال اقتباسی از نمایشنامه کلاسیک نوشته ادموند روستند است و جو رایت و همچنین شیموس مک‌گاروی فیلمبردار هم برای نمایش آن در لهستان حاضر خواهند شد.

کامریمج در بیانیه‌ای گفت که این بازیگر آمریکایی «استعداد و انعطاف‌پذیری بالایی دارد که باعث شده بتواند هم در فیلم‌های سینماتیک عظیم با بودجه‌های بزرگ و هم در اکتشاف‌های سینمای مستقل از روان هزارتو مانند انسان نقش‌آفرینی‌های موفقی داشته باشد».

هیلی بنت نخستین بار ۱۹ سال داشت که در فیلم سال ۲۰۰۷ «موسیقی و ترانه» نقش شخصیت کورا کورمن ستاره پاپ را بازی کرد.

حدود ۹ سال بعد و پس از نقش‌آفرینی در بیش از ۱۰ فیلم، او در بازسازی سال ۲۰۱۶ «هفت شگفت‌انگیز» مقابل دنزل واشنگتن و کریس پرت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های نوظهور هالیوود شناخته شد. او همچنین در اقتباس سینمایی محبوب «دختری در قطار» نقش شخصیت مرموز مگان را ایفا کرد.

با این حال، بنت ۳۳ ساله در مصاحبه‌ای گفته بود تا پیش از فیلم «پرستو» هرگز حس نمی‌کرد به طور کامل وارد پروسه فیلمسازی شده است. او ستاره این فیلم بود که سال گذشته اکران شد و همچنین برای نخستین بار در قالب یک تهیه‌کننده هم در آن پروژه ظاهر شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید